Inlägg: 2123429
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{8879}: Håller med. Han tog ju själv upp frågan om han skulle ta ett steg tillbaka med båda pojkarna på väg in i a-laget innan den här säsongen. Det är nog det vettigaste.
Finns potential hos Omark, men han kan likaväl gå tillbaka som scout för MoDo också. Spelar ingen roll där för mig.
Ser dock gärna båda kvar i föreningen om möjligt.
Finns potential hos Omark, men han kan likaväl gå tillbaka som scout för MoDo också. Spelar ingen roll där för mig.
Ser dock gärna båda kvar i föreningen om möjligt.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
{8879}: Ja, såklart ska han vara med, men tror inte han vill ha den ledande tränaren egentligen. Han ställde upp lojalt för MoDo när det krisade. Men känns konstigt om vi ska ta in ännu en kortsiktslösning o sen försöka få en tranare med kontiunitet till nästa säsong. Vem vill träna oss(förutom lönen då) om vi byter 2-3 tränare varje säsong?
Styf får gärna vara kvar i föreningen i annan roll