Sv: Silly season
Jalapeno:
Ja det är illa ta en tränare under kontrakt, har man däremot skrivit in en out i kontraktet så kan jag leva med att man lämnar. Karlin hade en out för Modo och Vvik känner till det så tycker det är fair game från båda parter.