SKiLMY: Håller med! sen står vi där och hamnar 9-11 i tabellen igen. Modo mot shl.. Snålar man med centersidan också så är vi illa ute igen..
Inlägg: 2203876
Svarskommentarer
Sv: Silly season
RagnarLodbrok: Ser ingen logik i denna värvning då Gradin sa att man gärna behållit Peters. Det går inte ihop om klubben ska ha någon typ av ambitionsnivå.
+ 4