+ 2
Inlägg: 2213062
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700: Kul! Då kan man se på hockey i Umeå och övik i höst utan att jumbotronen tar en tillbaka till 90-talet!
+ 4
Sv: Silly season
KarateKing700: Verkar av bilden att döma som att man även plockat ner sponsorskyltarna mellan etagen så det kanske blir LED-banners där?
+ 2

Men skulle tro att det handlar om jumbotronen och arenan.
Hinken hade sagt till Peter Kempe med att skulle det bli nå presentationer av spelare så är det fredag isåfall.