puffe: Det har du rätt i. Det kan ju ha varit en Lövensupporter. Jag skrev bara att den kastades från läktaren mot båda två.
Inlägg: 2338290
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erland: Tror det var en HVare med nickname hajraj som kastade, men har inga bevis :) Dock troligen en HV:are , dom är inte vana vid någon som helst motgång denna säsong. Att inte vinna med 4-0 i finalen är illa nog, deras säsong är förstörd.
+ 4