Inlägg: 2350418
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Hoppas inte vi går för Molin i dagsläget, för skadebenägen och på väg neråt i karriären.
Han var tokdominant hos oss senast och var väl på egen hand han fixade att vi inte åkte ner i ettan men nu är jag tveksam.
Han var tokdominant hos oss senast och var väl på egen hand han fixade att vi inte åkte ner i ettan men nu är jag tveksam.
+ 2
Sen är ju frågan om han idag är bättre eller sämre än senast. Svårt att säga pga alla skador.