+ 5
Inlägg: 2652483
Svarskommentarer
Sv: Silly season
HejaKuusela : Nu verkar Västerås sälja för fullt.
Trist situation men samtidigt helt rätt.
Man behöver inte kvala och är uppenbarligen för dåliga för att ha en suck att gå upp. Bättre att gasa nästa år. Framförallt om IKO åker ut så kommer dom inte ha råd med nån supertrupp trotts fallskärmen.
Trist situation men samtidigt helt rätt.
Man behöver inte kvala och är uppenbarligen för dåliga för att ha en suck att gå upp. Bättre att gasa nästa år. Framförallt om IKO åker ut så kommer dom inte ha råd med nån supertrupp trotts fallskärmen.
Stor chans att ta sig in på topplistan över bästa Kyles genom historien.
1. Cumiskey
2. Flanagan
3. Wilson