Inlägg: 2694051
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: blir förvånad om modo inte kör med
bernhardt-näsen
byström-rundblad
och så winberg med vem det nu blir, hägg eller någon annan
ska sägas att aftonbladet missar ganska ofta på sina sillysurr
bernhardt-näsen
byström-rundblad
och så winberg med vem det nu blir, hägg eller någon annan
ska sägas att aftonbladet missar ganska ofta på sina sillysurr
Sv: Silly season
Bad_Brett: Rundblad är ju heller inte en defensiv klippa, som Hägg och Winberg rimligen är.
+ 3
Men skulle exemepelvis Norlinder komma hade jag kunnat se honom och Bernhardtz ihop.