+ 2
Inlägg: 2716786
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Fick feeling o ville skriva ner allt, hur jag tänker att man kan tänkas ställa upp. Vad tror vi?
Kan det vara dags att splittra Woods och Aagaard i varsin kedja?
Hade man kunnat utveckla Södergran och eller Niederbach till att bli tillförlitlig i BP hade dom blivit mer användbar i lagbygget.
Olofsson - Jasek - Carlsson
Aagaard - Vigneualt- Woods
Ranta - True - Niederbach
Ohlsson - Jakobsson - Södergran
LP/OP
Winberg - LaDue
Bernhardt - Näsén
Byström - Rundblad
Norén/Berg
PP1
Carlsson
Jasék-True-Olofsson
Ranta
PP2
Vigneualt
Näsén-Aagaard-Woods
Bernhardt
BP1
Vigneualt- Ohlsson
Winberg-LaDue
BP2
True-Jakobsson
Bernhardt-Byström
BP3
Jasék-Ranta
Rundblad-Winberg
Kan det vara dags att splittra Woods och Aagaard i varsin kedja?
Hade man kunnat utveckla Södergran och eller Niederbach till att bli tillförlitlig i BP hade dom blivit mer användbar i lagbygget.
Olofsson - Jasek - Carlsson
Aagaard - Vigneualt- Woods
Ranta - True - Niederbach
Ohlsson - Jakobsson - Södergran
LP/OP
Winberg - LaDue
Bernhardt - Näsén
Byström - Rundblad
Norén/Berg
PP1
Carlsson
Jasék-True-Olofsson
Ranta
PP2
Vigneualt
Näsén-Aagaard-Woods
Bernhardt
BP1
Vigneualt- Ohlsson
Winberg-LaDue
BP2
True-Jakobsson
Bernhardt-Byström
BP3
Jasék-Ranta
Rundblad-Winberg
+ 2
Men tittar man eliteprospects statistik så är det alltid högt intresse kring MoDo.
Nu påverkar ju några världsstjärnor såklart men ändå.