+ 2
Inlägg: 2716817
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Zup: Håller med om första kedjan, sen i andra skulle jag vilja se Ranta, True, Aagaard och 3e blir Woods, Vigneault och Niederbach/Södergran/LP där på 3e platsen kan man flexa lite hej vilt, du har fortfarande Vigneault och Woods extrema kemi som kommer göra poäng ändå.
+ 1
Kan det vara dags att splittra Woods och Aagaard i varsin kedja?
Hade man kunnat utveckla Södergran och eller Niederbach till att bli tillförlitlig i BP hade dom blivit mer användbar i lagbygget.
Olofsson - Jasek - Carlsson
Aagaard - Vigneualt- Woods
Ranta - True - Niederbach
Ohlsson - Jakobsson - Södergran
LP/OP
Winberg - LaDue
Bernhardt - Näsén
Byström - Rundblad
Norén/Berg
PP1
Carlsson
Jasék-True-Olofsson
Ranta
PP2
Vigneualt
Näsén-Aagaard-Woods
Bernhardt
BP1
Vigneualt- Ohlsson
Winberg-LaDue
BP2
True-Jakobsson
Bernhardt-Byström
BP3
Jasék-Ranta
Rundblad-Winberg