+ 1
Inlägg: 2801618
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Elysium: Sedär, bra val!
Säkerligen en bra spelare men eftersom han inte spelat så blir det en för stor chansning och Modo har inte råd med det.
Säkerligen en bra spelare men eftersom han inte spelat så blir det en för stor chansning och Modo har inte råd med det.
+ 1
Sv: Silly season
Elysium: Ja vi har ju ingen aning om hur han har tränat. Tränar han på is behöver inte startsträckan vara så lång, tror att vi signar honom om vi halkar efter mer nu i dubbelmötet mot LHC, då är kvalet ett faktum bara att toppa formen tills dess
www.eliteprospects.com/player/118655/joel-l-esperance
www.eliteprospects.com/player/118655/joel-l-esperance
Är det Joel L'Esperance det rör sig om?
– Ja.
Är det aktuellt för er?
– Just nu är det inte det. Det är det inte."
Var även med och budade på Jacob Peterson men Frölunda var förstavalet.