Inlägg: 2808496
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Shangattay: ja frågan är vad som spökar med lehti. Det är ju typiskt om vi ska börja strula på den positionen när övriga börjat kugga i. Hoppas på kortvarig frånvaro.
Nu när vi ska spela kvartsfinal i vår så får vi se över samtliga lagdelar och se vad vi kan förstärka. :))
Nu när vi ska spela kvartsfinal i vår så får vi se över samtliga lagdelar och se vad vi kan förstärka. :))
+ 1
Jag tackar inte nej till en supercenter att placera mellan Ranta och Jasek/Benson, men just nu när Lehtinen missar matcher gång på gång av oklara skäl skulle jag ännu hellre se en riktigt stabil målvakt.