1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507704 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038326

Sv: Silly Season
mattias - 74: Vi har ju redan Sebbe, Bjerselius och OP. Så varför ska vi ha honom? Innan alla dömer ut mig vill jag säga att jag tycker Hinken värvat rätt bra hittills. Wahlberg, Rosén och Yoon är stabila värvningar. Men här ringer varningsklockorna för mig. Bara det facto att tränaren Karlberg uppenbarligen vill ha sin son i laget gör mig orolig. Han kan ju knappast vara taggad på att bänka honom om han inte platsar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Vargen: Varför jämför du honom med fjärdekedja spelare? Han ska spela högt upp i laget.

Sv: Silly Season
Vargen: Vi ska ju bli det blekaste lag som går till SHL

Sv: Silly Season
Vargen: ? Funkade ju bra när han gjorde sin bästa säsong i Leksand 24/25 då också under sin far.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB