mattias - 74: Vi har ju redan Sebbe, Bjerselius och OP. Så varför ska vi ha honom? Innan alla dömer ut mig vill jag säga att jag tycker Hinken värvat rätt bra hittills. Wahlberg, Rosén och Yoon är stabila värvningar. Men här ringer varningsklockorna för mig. Bara det facto att tränaren Karlberg uppenbarligen vill ha sin son i laget gör mig orolig. Han kan ju knappast vara taggad på att bänka honom om han inte platsar.
+ 1