1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507704 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038324

Sv: Silly Season
Zource:

" Men ska han spela i en förstakedja? "

Nej det skall han inte, han är en spelare för 3 -4 kedjan beroende på vilken hockey man spelar

Han är inte stjärna men en spelare som sliter och ger allt i varje byte, ingen målspruta

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
mattias - 74: Vi har ju redan Sebbe, Bjerselius och OP. Så varför ska vi ha honom? Innan alla dömer ut mig vill jag säga att jag tycker Hinken värvat rätt bra hittills. Wahlberg, Rosén och Yoon är stabila värvningar. Men här ringer varningsklockorna för mig. Bara det facto att tränaren Karlberg uppenbarligen vill ha sin son i laget gör mig orolig. Han kan ju knappast vara taggad på att bänka honom om han inte platsar.

Sv: Silly Season
mattias - 74: ändå gjorde han näst flest mål av alla spelare i Leksand förrförra säsongen...

Jag tycker definitivt han ska spela i en toppkedja.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB