+ 4
Inlägg: 3038325
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Willow:
Som jag skrev för 2 veckor sedan..
Bra Ålder.
Bra skott ( Rightare = +)
Bra karakrär/Energispelare.
Bra fart på rören.
Förmidligen inte så dyr heller. =
Pengar till 1 toppcenter och 1 spetsig ytter!
Noterbart:
Fick börja med en tuff skada förra säsongen.
Sedan fick han alrig någon riktig kedja att spela med.
Fick hoppa runt lite i ett Leksands som hade en tuff säsong att få ordning på grejorna...
Som jag skrev för 2 veckor sedan..
Bra Ålder.
Bra skott ( Rightare = +)
Bra karakrär/Energispelare.
Bra fart på rören.
Förmidligen inte så dyr heller. =
Pengar till 1 toppcenter och 1 spetsig ytter!
Noterbart:
Fick börja med en tuff skada förra säsongen.
Sedan fick han alrig någon riktig kedja att spela med.
Fick hoppa runt lite i ett Leksands som hade en tuff säsong att få ordning på grejorna...
+ 2
Sv: Silly Season
Willow: Kan du utveckla varför att han gjorde nästmest poäng av alla spelare gör honom lämplig till en förstakedja? Var inte Leksand jumbo och åkte ur?
+ 1
Jag tycker definitivt han ska spela i en toppkedja.