Sv: Silly Season
Willow:

Som jag skrev för 2 veckor sedan..

Bra Ålder.
Bra skott ( Rightare = +)
Bra karakrär/Energispelare.
Bra fart på rören.

Förmidligen inte så dyr heller. =
Pengar till 1 toppcenter och 1 spetsig ytter!

Noterbart:
Fick börja med en tuff skada förra säsongen.
Sedan fick han alrig någon riktig kedja att spela med.
Fick hoppa runt lite i ett Leksands som hade en tuff säsong att få ordning på grejorna...