1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507771 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038484

Sv: Silly Season
modomille: Varför skulle jag vara bitter över en spelare som inte platsar i laget? Förstår tänket att man alltid säger så men det är verkligen så.

Mackan e en bra kille men någon elitspelare har han aldrig varit och kommer aldrig bli. Han fick chansen tack vare sin Leksandskoppling och den extremt misskötta ekonomin i klubben, annars hade han fortfarande varit en div 1 spelare i Borlänge. Man försökte fynda, det gick sådär.

Varför tror du att en spelare med det största Leksandshjärtat i världen inte får vara kvar trots en degradering i seriesystemet?

Vi får väl se helt enkelt. Försöker inte skapa något drama här utan mer en liten "varning" kring vad ni tror att ni får.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Det blir ju lite komiskt när du påstår att han inte ens håller HA nivå fast han inte spelat Hockeyallsvensk hockey sedan han blev myndig typ.
Att han inte håller i SHL köper jag men det är väl också därför han inte fått något sådant erbjudande utan lockas till hockeyallsvenskan och en toppklubb i Finland, men att sitta och såga honom på HA nivå blir ju bara komiskt.

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Så du säger att alla era random juniorer är bättre haha. Sen ville ju Östman vara kvar med, men ni vet inte vad ni håller på med så ni släppte honom och sen skrev han på för en bättre liga..

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB