Berrrrrra: Det blir ju lite komiskt när du påstår att han inte ens håller HA nivå fast han inte spelat Hockeyallsvensk hockey sedan han blev myndig typ. Att han inte håller i SHL köper jag men det är väl också därför han inte fått något sådant erbjudande utan lockas till hockeyallsvenskan och en toppklubb i Finland, men att sitta och såga honom på HA nivå blir ju bara komiskt.
+ 1
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Att han inte håller i SHL köper jag men det är väl också därför han inte fått något sådant erbjudande utan lockas till hockeyallsvenskan och en toppklubb i Finland, men att sitta och såga honom på HA nivå blir ju bara komiskt.