Sv: Silly Season
Berrrrrra: Det blir ju lite komiskt när du påstår att han inte ens håller HA nivå fast han inte spelat Hockeyallsvensk hockey sedan han blev myndig typ.
Att han inte håller i SHL köper jag men det är väl också därför han inte fått något sådant erbjudande utan lockas till hockeyallsvenskan och en toppklubb i Finland, men att sitta och såga honom på HA nivå blir ju bara komiskt.