+ 2
Inlägg: 3038508
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Silly: Fast Karlberg är ingen spets spelare. Han är en bra allsvensk spelare men ingen spets spelare säkerligen inte nå super dyr heller. Värvar man Karlberg så borde det ramla in 3 bra till om man vill visa man tänker vara med om och slåss om det i år. Missförstå mig inte Karlberg bra värvning men inte någon vi ska förvänta poäng ifrån ersättare till Linus möjligen. Men problemet kvarstår dom 3 ovan ska ersättas med likvärdiga annars kan vi lika väl lägga ner då har man inte något mål med denna säsong.
Så där ser min lista ut i alla fall.
Kelleher - ?
Topping - ?
Fitzgerald - ?
Jeppe - EjK
Swetlikoff - Caderoth
Linus A - Karlberg
Gästrin - Milan S
Extra Falkenhäll
Så där ser min lista ut i alla fall.
Kelleher - ?
Topping - ?
Fitzgerald - ?
Jeppe - EjK
Swetlikoff - Caderoth
Linus A - Karlberg
Gästrin - Milan S
Extra Falkenhäll
+ 1
Sv: Silly Season
Silly: Exakt. Vet inte om folk har svårt med läsförståelsen, men hinken har bara sagt att dom tre sista forwarden ska alla in på topp 6.
Sv: Silly Season
Silly: Något så där som jag lutar mot också. EJK blir lite den den schweiziska arme kniven dom pratar om, kan hoppa runt och fylla flera roller. Samtidigt som Milan får chansen från start.
Der är inget som säger att han kommer att vara i vårr 1: a lina heller när vi börjar...
Det kan lika gärna se ut så här;
NY - NY - Elton. H
Karlberg - Miilan/EJK - E. Larsson
Måns C - Cederroth - E.J.K/Mattsson