Sv: Silly Season
Silly: Fast Karlberg är ingen spets spelare. Han är en bra allsvensk spelare men ingen spets spelare säkerligen inte nå super dyr heller. Värvar man Karlberg så borde det ramla in 3 bra till om man vill visa man tänker vara med om och slåss om det i år. Missförstå mig inte Karlberg bra värvning men inte någon vi ska förvänta poäng ifrån ersättare till Linus möjligen. Men problemet kvarstår dom 3 ovan ska ersättas med likvärdiga annars kan vi lika väl lägga ner då har man inte något mål med denna säsong.

Så där ser min lista ut i alla fall.

Kelleher - ?
Topping - ?
Fitzgerald - ?

Jeppe - EjK
Swetlikoff - Caderoth
Linus A - Karlberg
Gästrin - Milan S

Extra Falkenhäll