Paddan: På tal om Jens Westin, helskotta vad han och Atvars var lost igår. Oavsett forwardsbesättning blev dom tillbaka tillbaka pressade så långt bak i zonen att ismaskinsförare reflexmässigt backade Zambonin. Måtte Hasse komma tillbaka inför slutspelet.