Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

DIF-MIK

« · 991550 Till forumet


Sv: DIF-MIK
Superman : Ojojoj två stavfel direkt, jag skall nog inte klanka på andra då jag ser hur enkelt man kan miss tangenterna och inte kolla vad man skrivit
Kommentera

Sv: DIF-MIK
Tröja nr 23: ligger vi sist i morgon egen nu då? Det är naturligtvis ännu viktigare att Mora vinner om konkurrenterna ochså gör det. Fast egentligen skulle jag inte ha något emot att få se vårt lag tafs till dom "duktiga" allsvenska lagen med Leksand i spetsen.
Kommentera

Sv: DIF-MIK
lex: Ja, den där 28:an skulle vi helst haft kvar, imho.
Kommentera

Sv: DIF-MIK

#28 i Brynäs briljerar i Scaniarinken ikväll, tyvärr

Kommentera

Sv: DIF-MIK
Superman :
Hockeysnack är intye den tyngsta DIF-bastiljonen på Internet.
Kommentera

Sv: DIF-MIK
Superman : Nä, men det är väl som vanligt med 08:rna. Engagemanget kring hockeyn är väl inte den bästa... Bättre med Mora då... Nu är vi på G... Ordning och reda med Kari. Pitten & Skogs i högform, Boggen på G och trollgubben Hisey som kronan på verket. Nu jädrar går vi till slutspel!!!!
Kommentera

Sv: DIF-MIK
horcoff: Djurgårdens supportrar visar i alla fall inget intresse för den förestående matchen mot Mora. Inte en rad hittills om matchen på deras hockeysnack
Kommentera

Sv: DIF-MIK
JL: Helt klart är det dags för vinst på bortaplan.
Nu kan de ta med sig det positiva från förra matchen och bara ånga på.
Tror stenhårt på vinst.
Kommentera

DIF-MIK
Dags för uppsnack inför mötet med skansen, hoppas att sviten mot 08:orna håller i sig. Jag hoppas och tror det, det är dax för en förlust för dom nu...
Kommentera

« · 991550