Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

J-20 säsongen 09/10

1179700 · » Till forumet


Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:

Hur gick det mot Björklöven?
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Seger mot Modo med 5-4 ikväll.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
mattias - 74:
ja, 0-2 målet var ödestiget för fortsättningen. En riktig dommartabbe helt enkelt som resulterade i att det mål. Efter det blev det en väldigt vidöppen hockey då MIK måste satsa allt. Jag måste säga att innan dess vara jag imponerad av de unga killarnas disciplinerad spel. Jag hoppas MIK får behålla merparten av spelarna till nästa säsong, då kommer de att ha vuxit en hel del och kan satsa mot ES.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
kjelleman:
Skoj att du fick använda din tröja. Jag tycker för min del att det skall vara mycket mera folk på juniorernas matcher. Skoj om det kan bli lite mera intresse och drag då. Juniorena har fortfarande en undanskymd tillvaro, annat är det i Nordamerika där intresset runt dessa är stort.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
kjelleman: 0-5 menade jag naturlishvis!!
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Hemkommen från Hudiksvall-Mora
i j18 matchen som Mora vann enkelt med 6-0.
Mora spelade mycket bra och diceplinerat och spela enkelt
hudik hade egentligen inget att komma med och det var stor
skillnad på lagen där ute! Henrik hivtfeldt i Moramålet spelade
mycket bra och stabilt när hhc väl kom in och pressade.
En. Hel del slagsmål oxå, mycket testosteron i kroppen antar jag vilket
uppskattas;)
Som morabo i hudiksvall så får man helt enkelt se j18 om man vill
se lite Mora :)
kändes kul att dra på sig Moratröjjan och hejja fram dom, som enda
moring i glysishallen/:") publiksiffran:108 personer.
Mycket uppskattat att få vågen av dom efter matchens slut,haha


/ stolt moring i Hudiksvall...
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
mattias - 74: Inte orsaken till förlusten Mattias för AIK kändes lite bättre hela matchen igenom men två av målen (2-0 och 4-1) kom tyvärr till efter att den blivande målskytten sänkt sin bevakning och därigenom fått fritt fram mot målet. Bägge målen dessutom vid direkt dåliga tidpunkter, 2:an i bytet direkt efter 1:an och 4:an direkt efter att vi fått in vår reducering och var lite på G.
Trist när det får hända men vi hade ju flytet med oss i Malmö så det jämnar väl ut sig över tiden det där med medflyt och motflyt.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10

Hakan Olsen:

Är det domarens fel att ni förlorar med 4 puckar, du börjar låta som de mest bittra leksingarna :)

Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Metal Guru:

En riktig tabbe av domaren avgjorde matchen syn nog. 2-6 avspeglar inte matchen. Jag är imponerad av MIKs unga garde.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Hakan Olsen:
Han modererar matchchatten.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Mike Skinner:
Det verkar rätt dött här. Jag hoppas att det inte är jag som tagit död på aktiviteten här. Jag kan vara rätt intensiv. Vart har Metal Guru tagit vägen?

Efter 1:a perioden mot AIK tycker jag det ser mycket bätte ut är föregående säsong.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Hakan Olsen:
Testa swehockey. Där finns statistiken. Se länk.
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:

Varför skall det vara så svårt att på hemsidan hitta resultaten från juniorernas matcher? Går det inte ordna att resultaten visas direkt på hemsidans första sida?
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:
Hur gick det?
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Tubest: Först ska Brynäs klaras av idag
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:

Var en bra start för våra junisar, hoppas de fortsätter i samma stil mot Modo nu!!
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson:

Skoj, det är bra om det informeras utåt om juniorernas resultat. Går det inte att få denna information som förstsida på hemsidan?
Kommentera

Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson: Ja,det är lite flyt för klubben nu!
Hoppas det håller i sig!
Kommentera

J-20 säsongen 09/10
Bra start för juniorerna med seger på bortais mot Timrå med 4-1.
Kommentera

1179700 · »