Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Lördag 080308 - Judgment Day

« · 999636 Till forumet


Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Tången: Nu har Mora passerat de två "verkliga måstematcherna" och nu finns det liksom inte något kvar än att bara gå ut på isen och köra, det är inte samma nerver kvar i spelet.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
PappaKeno:
"de vet ni alla"
Vad är det för trams? Tala för dig själv. Ingen vet ett dugg förrän vid halv sjutiden ikväll.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
PappaKeno: Nej du grabben! Det är nog våra killar som får fixa skiten, och jag tror att de gör det också.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Vi vinner inte mot LHC de vet ni alla. Vi får hoppas på att Timrå gör jobbet åt oss igen. Håller alla mina tummar för det.

Är ju bättre att se och följa Luleå-Timrå idag.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Forever MIK: Skit i Timrå!.. det är ju bara att vinna över LHC ;-)
Faktiskt känner jag mig lugn..för hur det nu går så går det inte att göra så mycket mera. Hoppas verkligen att min tippning som stämt sedan Kari tog över stämmer nu i sista matchen att det inte ska bli KS. (Luleå kanske förlorar, de verkar tro att Timrå lägger sig).
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Timrås inställning till matchen. Svårt att uppbåda kraft till en betydelselös match.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
ajon: Ett sista försök att störa Mora från Tomas Ros.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
horcoff: jag hoppas att ni har rätt det ni skriver nu. Det skulle vara så härligt med Luleå i kvalserien.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Bonäs norra: Det ordnar sig.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
horcoff: DEt finns de som skriver sakliga artiklar oxå
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Tången: Verkar på inslaget om Luleå på svt att de fokuserar mera på Linköpings match hur fokuserade de kommer att vara än sig själva.
I morgon får vi veta att vi slipper KS ;-))
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Goal: Vad menar du med bästa laget?
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Tången: Ska bli intresant att se om vi inte ställer upp med bästa laget i morgon heller?
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Ola:
Det beror ju alldeles på vilken statistik LHC har mot de olika lagen. Det har jag däremot ingen koll på.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Bukefalos:
Det finns en sak som jag inte håller med honom om. Att det är fördel att få välja mellan Frölunda och Djurgården. Kommer man trea får man välja mellan Timrå och det icke valda av två nämnda lag. Är det någon nackdel?
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Våran kära vindflöjel på rikets näst största kvällstidning bloggar om slutstriden i elitserien.
Även om hans resonemang känns såväl logiskt som sannolikt, kan jag inte undgå att återfå lite hopp, eftersom det är just han som har signerat texten.
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Anders i Budum: Va fan vi får ju se mer hockey om det skulle gå på tok,så dåliga är inte Mora ik att man ska ge upp ,kvalserien blir tuff men det ska spelas
Kommentera

Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Anders i Budum: Usch ja. Känns som att det är LHC som servar, men vi måste fram på nät, då kanske vi kan få till ett break.
Kommentera

Lördag 080308 - Judgment Day
Jaha då ska det avgöras. Fy fan att vi inte kunnat slå in matchbollen på 2 försök. Helvete kan man säga. Timrå har inte nåt att spela för, samtidigt som Linköping har chans att ta andraplatsen..bara motgångar.

Hoppas verkligen att vi för en gång skull har lite tur med puckarna, annars vete fan hur det går.. Känns så jäkla jobbigt.

Usch!

Kämpa på, MIK!
Kommentera

« · 999636