Fy sjutton, Moraiter! Vilket jädra gäng ni har, verkligen har ni blivit min speciella favorit efter Timrå...
Helt otroligt det ni gör, 7-4 mot mästarna i afton tjalala ojojoj Forza Mora! men hur går det nu om lockouten tar slut, det vet INGEN! ni är ett fruktansvärt krigargäng, det bästa i elitserien enligt min mening, finns inget lag som kan kämpa bättre än er, Harald är en gud i Mora förstår jag :) Jag håller tummarna på att en ev förlust av horcoff, hossabröderna inte kostar livet, ni har trots allt en sääääker mark, 13p just nu ner till strecket! Lycka till i slutspelet! Ni grejar det =)
Vilket jädra gäng ni har, verkligen har ni blivit min speciella favorit efter Timrå...
Helt otroligt det ni gör, 7-4 mot mästarna i afton tjalala ojojoj
Forza Mora!
men hur går det nu om lockouten tar slut, det vet INGEN! ni är ett fruktansvärt krigargäng, det bästa i elitserien enligt min mening, finns inget lag som kan kämpa bättre än er, Harald är en gud i Mora förstår jag :)
Jag håller tummarna på att en ev förlust av horcoff, hossabröderna inte kostar livet, ni har trots allt en sääääker mark, 13p just nu ner till strecket! Lycka till i slutspelet! Ni grejar det =)