Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

MIF-MIK

« · 1013956 Till forumet


Sv: MIF-MIK
Cyklob: Självklart handlar det om överlevnad, men som Mora spelade idag var det nästan ingen som kört någon överlevnadsprocess a la Boork.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
SIVASN:
Otroligt frustrerande att man skapar så få riktigt heta, klara chanser trots ett så stort puckinnehav. Nu går man in i ett oerhört avgörande skede av serien och klarar man inte att utnyttja övertaget i matcherna så.....
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Metal Guru: Nej, det var dags för sonen att sova, men tredje såg jag.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Knogen:
Ja detta var en jobbig förlust,trodde vi skulle vinna efter andra perioden´s spel,men men det var Malmö borta så det är bara å bita ihop!!! Vi spelar fortfarande för elitseriespel KÄMPA MORA
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Knogen:
Vi förlorar mot Malmö, och hör inte hemma i elitserien.
Leksand förlorar mot Malmö, och hör inte hemma i elitserien.
Malmö förlorar mot Rögle, och hör inte heller hemma i elitserien.
Det blir nog elva lag i elitserien nästa år. :-)
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Knogen:
Blodriska? Mandelriska? Skäggriska?

Risk skulle det stå. J-vla tangentbord!
Kommentera

Sv: MIF-MIK
SIVASN:
Man kan ju alltid hoppas. Själv tror jag vi har ställt till det för oss nu. Som vanligt. Dunderpress på oss mot Brynäs på torsdag, och det kommer knappast att resultera i något mindre nerdallrande än vi haft i början.

Och nu kommer Leksand att vädra morgonluft också. Nej, jag skulle nog vänta rejält med sådana tvärsäkra utalanden. Det finns en överhängande riska att vi får äta upp det.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Knogen:
Men då spelar ju vi likförbannat i elitserien å drantarna i div,1 så de kan vi ju gå me på ;)
Kommentera

Sv: MIF-MIK
87bth01:
Vi kanske ska vänta till kvalserien är färdigspelad innan vi slår fast vilka som hör hemma i elitserien?

Eller du kanske är precis som många andra drantar, som tycker vi ska köra med snoppmätning istället för ishockey, för att avgöra i vilken serie man ska spela?
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Metal Guru:
Jag håller med dig,det såg mycket bättre ut i andra,men FAAN va svårt det ska vara å göra mål!!
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Metal Guru:

Det tror jag nog inte han gjort :)
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Tikinmyheart:

Kvalserien handlar inte om hur snyggt man spelar, det handlar ju om att ta poäng och överleva. Sedan om det är fult eller snyggt spelar ju ingen roll så länge laget plockar poängen som behövs :)
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Tikinmyheart:
Har du sett andra perioden?
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Boråsindian: Med det spel som Mora presterat i första perren hör inte Mora hemma i ES heller. Det finns ingen fart eller spelkombinationer.

Grymt besviken så här långt!
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Cyklob:

Hejja Mora så därja :)
Kommentera

Sv: MIF-MIK
mattias - 74:

Kom igen nu Mora eran match det hänger på för att jag ska få pengar :).
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Metal Guru:

Vem står på Blå nu då :-)
Kommentera

Sv: MIF-MIK
87bth01:
Den är lite mindre genomskinlig än att ställa Brendl på blå, som vi gjorde förra året.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Metal Guru:
Tycker ni har kört den taktiken lite väl ofta denna säsongen. Du tror inte att motståndarna har lärt sig den ännu?
Kommentera

Sv: MIF-MIK
87bth01:
Vi öppnar med att vagga in Malmö i falsk säkerhet.
2-0 efter ett 5mot3mål.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Boråsindian:
Och det gör Mora, menar du?
Kommentera

Sv: MIF-MIK
PappaKeno: Jag hoppas verkligen du får rätt, så mina tips fortsätter att rulla in :).
Kommentera

Sv: MIF-MIK
ikväll blir det vinst med 4-3!
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Boråsindian: We will do our best!
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Krossa malmö, dom hör inte hemma i elitserien.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Mike Skinner: Jag tror att det var 19 st platser på flyget och att alla utom två var sålda (då alltså, borde ha blivit fullt nu). Läste det på mik.se's gästbok.
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Stigsson:
Gott! Tack för tipset!
Kommentera

Sv: MIF-MIK
Mike Skinner: Ett helt flyg anländer där nere. Kolla mer på mik.se, har för mig att det står mer i gästboken där.
Kommentera

MIF-MIK
Idag får jag äntligen se en match live för första gången sen i julas. Hoppas, och tror, på vinst!

Frågar igen, då ingen svarat ännu: Kommer det några fler Morafans?
Kommentera

« · 1013956