horcoff: Ledsen, men jag kommer inte sätta min tilltro till någon spåkärring. Dessutom har hon väl i så fall bara fått någon illusion om något lag i grönt, rött och vitt och då är det ju inte Mora det handlar om, utan Rögle ;-)
Knogen: Vilken rysare det ska bli (hoppas jag(med eller utan kärring)) och då blir det att köra Webb-TV och TV samtidigt. Någon som vet vilken länk WebbTV`n går på?
horcoff: Ja, herregud! Det blir en otäck rysare, kanske till och med värre än 10 april för fyra år sedan. Hoppas vi klarar oss lika bra utan påskharar och fjädrar. Om 22 timmar vet vi.
Kan du ge dig på att jag var och jag hävdar fortfarande att Leksand gjorde en bra match. Alla har vi olika åsikter om hur matcher är. Att du och Knogen tycker annat struntar jag i.
Vissa Leksandsfans hade ju gått ut och snackat om att SAIK får gärna vinna med 10 - 0 så att inte Mora går opp eller nånting i den stilen. Leksand gjorde tvärtom. Spelade som ett lag och vann matchen. Jag tycker matchen var bra
Såg på lokal TV alldeles nyss en intervju med Kempe som sa att vi tänker inte vika ner oss ikväll. Vi är skyldig fansen en bra avslutning. Hoppas han har rätt. Skulle vi förlora och gjort en bra match så kommer väl spekulationerna igång bland vissa ändå. Hellre ser jag att de förlorar för att de möter ett bättre lag än att de inte bryr sig alls. Det sistnämnda är som sagt inte LEksands melodi.
mattias - 74: Jag tror nog att spelarna vill avsluta på ett värdigt sätt och med hedern i behåll, men hur är det med supportrarna? Kommer det att finnas en klack på norra stå?
Där är det alltid folk. Det var slutsålt sedan långt tillbaks. Hoppas det kan bli det trots att de inte har nånting och spela för men jag tror på kanske 5 500 - 6000 nånting.
Tången: "Hoppas att ni gör en lika bra match ikväll..."
Nej för f-n! Om de gör en lika "bra" match torskar de ju. Ja, såvida inte mif får stora skälvan á la SAIK :-)
mattias - 74> Det var nog knappast bara jag och Alisandali som tyckte det var en horribel tillställning. Skulle nog tippa att du faktiskt är ganska ensam med din syn på matchen ;-)
Db_04: Nej nu ska vi inte vara osportsliga ;-) Vi ska slå ett lag som Rögle oavsett. Så är det bara. Klarar vi att vinna i ett fullsatt Scandinavium så ska vi banne mig greja Ängelholms islada också, dessutom mot ett sämre lag än Frölunda också.
Om vi ska börja anstränga oss när det andra matcherna är klara, så behöver vi inte anstränga oss. Då är det försent.