mattias - 74: De behöver ju inte släppa mer än 120 eller om det är 150 som är standard. Vet iaf att Brynäs har fått mer platser i Ejendals om jag inte är felunderrättad. Frågan lär nog stötas och blötas ett tag framöver.
mattias - 74: Kanske det är så, enär Ni kan väl inte vara rumsrena nog att hålla er på läktaren utan börjar klättra uppför väggarna när de går illa för ert (Lag)
mattias - 74: Det där är gränsfall till att det är modererbart, att nämna Em*ls namn. Ouch! Jag ser en bar överkropp i ett lite för trångt skinn framför mig.
mattias - 74: Angående bara 120 platser till Leksands supporterklubb, se det som en psykning klubbarna emellan. Er klack blir lite mer spridd. Vi flinar lite grann.
Han är absolut inte min idol men jag kan säga så här att många gånger han hamnar i bråk så blir han provocerad nåt det grövsta. Folk gillar och tracka honom, varför vet jag inte. Avundsjuka ?
Whoa! Som jag så länge vandrat i öknen, fumlandes efter svar. Nu är jag upplyst, och vandrar i fröjd fram längs sjungande stigar i sarons lustgård och hela baletten, tjofadderej... Du gav mig svaret jag så länge suktat efter; Avundsjuka!!! Det låg där hela tiden och jag såg det inte... Men nu... Ah! Tack Mattias!! ;-)
Ehrm... Du kan ju fundera lite kring det där om varför folk gillar att tracka honom! ;-)
Börjar bli jobbigt att gå till affären och möta alla drantar som redan är i ES, men nog ska vi väl spela om det först? Det verkar som det är jag som skall hålla ställningarna här i V-Dalarna ;-)
mattias - 74: Avundsjuka? På att bli dömd för misshandel? Det finns säkert en del machosnubbar som tycker det är coolt, men de allra flesta av oss har helt andra värderingar.
Erkänner mina synder nu, men var faktiskt in på bloggpojkens sajt och förkovrade mig lite. Shit vad coolt att konsekvent skriva Mora med liten bokstav. Fast det är klart att grabben har en poäng vad gäller lämpligheten att blanda olika supportrar från Mora och Leksand. Han har ju för vana att knöla till näsan på oss *oringar.
mattias - 74: Det har jag ingen aning om. Det jag jag inte greppar är hur du kan tro att folk är avundsjuka på att bli dömd för misshandel. Eller så missförstod jag dig bara.
Han är en förebild för många yngre som ser upp til honom. På slutet har tyvärr annat varit på tapeten. Emil är en oslipad diamant emallanåt men han är absolut ingen gangster. Som sagt så har folk en tendens att reta honom tills det brister. Senaste exemplet var mot Mora när Morafans var över på Leksands läktare trots att Emil vänligt och bestämt sagt åt denna 2 -3 gånger så började han veva mot Emil och emil försvarade sig ? Moringen anmälde honom för Misshandel och ingenting hände, I detta fallet var de tingenting annat än prvokation
Absolut inte men han är ju snart 30 så jag skiter som sagt i vad han gör på sin fritid, Dock får han mycket oförtjänt då han många gånger försöker hålla sig från bråken.
Allvarligttalat så orkar jag inte diskutera Emil. Jag länkade till Hansblogg och vips så tog det hus i helvete och folk berättade vilken gris han är, Han måste ha gjort er väldigt illa.