Slinger: Nu är bara frågan om man har gett upp samtalen med en förlängning av Hisey eller är det Stor-Eric som ångrat sig och beslutat att inte återvända?
Db_04: Det blir bara värre och värre, inte kan man skriva rätt namn på spelare heller ,vad ska spelarna tycka man kan ju undra om det här är nån klubb att komma till eller bli kvar i ,det verkar vara väldigt dålig ordning i Mora IK.Nya styrelsen har väldigt mycket att ta ställning till,hur det ska fungera
Japp, serverar vi sådant så får vi stå vårat kast, helt klart.
Samtidigt så garvar vi lite i mjugg åt LIF-supportrarnas stöttande av klackledaren. Avdelningen enögdhet in absurdum, och ungdomens tragiska förfall i ett.
Jag håller med er. Jag garvade åt det först, och förbisåg med misstaget. Det står dock av någon outgrundlig anledning fortfarande kvar. Det är riktigt jävla illa. Vi framstår dessvärre som en oseriös och klantig Kalle Anka-förening. Dessutom är det respektlöst mot Greger.
mattias - 74: Japp, bara det inte blir en tonvikt på rutinerade spelare. Om man nu bygger nytt som vi gör så behöver vi en 2-3 rutinerade killar bredvid alla de unga.
Stigsson: Ja jag såg att han tittade på telefonen när det ringde stoppade den i näsan så han skulle se vam det var,verkade som det var viktigt, det var nog stor-erik som sa att han blir med i vinter
zeb: Såg du när Jannes telefon ringde i slutet av mötet också? Jag försökte tjuvlyssna lite men hörde bara att han snackade engelska där ute i kapprummet.
Stigsson: jodå jag hörde det på årsmötet,jag har väl hört det tidigare också,hoppas att han inte har blivit lat nere i österike bara, men det tror jag inte litar helt på Harald
Bra, värvning och bra storlek på Genoway.