Forever MIK: Skämta på ni om oss Leksingar , mig stör det inte . Och i just det här fallet finns det ju förstås en liten extra krydda i det , vi Leksingar skulle gjort samma sak om det gällt en spelare i eran klubb .
SIVASN: Så här är det. Skämt om andra lag, spelare är det bara drantar som får komma med. Skämtar någon om dom så drar dom upp det näsan så det står härliga till. Du är ju hela sveriges lag vi pratar om. Det är vad dom tror i alla fall.
nyz: Snacka om att missa poängen är du född igår eller...må du väl begripa att det blir gliringar om det som hänt,vet väl hur snabba alla är när det händer en Mora spelare nåt otrevligt!!!!
Barbapappa: Så nu har alla fått skratta sig harmynta över "Huokko-affären" en stund. Kan vi lämna det ämnet och gå vidare med spelare i MIK säsongen 08/09 i den här tråden tack. Videra intresse i "skandalen" hänvisas till Leksands gästbok.
horcoff: "En av AHL's bästa spelare" njae tveksamt va.... va är han för typ av spelare? poängkung verkar han då inte vara då han inte ens är med på top 50 i poängligan.
Stigsson: Jag har av någon anledning svårt att se Stor-Eric i Mora nästa säsong. Jag tror att Hisey blir kvar däremot. Stor-Jerk's spel har säkert blivit uppmärksammat på andra ställen.
Slinger: Nu är bara frågan om man har gett upp samtalen med en förlängning av Hisey eller är det Stor-Eric som ångrat sig och beslutat att inte återvända?
Db_04: Det blir bara värre och värre, inte kan man skriva rätt namn på spelare heller ,vad ska spelarna tycka man kan ju undra om det här är nån klubb att komma till eller bli kvar i ,det verkar vara väldigt dålig ordning i Mora IK.Nya styrelsen har väldigt mycket att ta ställning till,hur det ska fungera
Japp, serverar vi sådant så får vi stå vårat kast, helt klart.
Samtidigt så garvar vi lite i mjugg åt LIF-supportrarnas stöttande av klackledaren. Avdelningen enögdhet in absurdum, och ungdomens tragiska förfall i ett.
Jag håller med er. Jag garvade åt det först, och förbisåg med misstaget. Det står dock av någon outgrundlig anledning fortfarande kvar. Det är riktigt jävla illa. Vi framstår dessvärre som en oseriös och klantig Kalle Anka-förening. Dessutom är det respektlöst mot Greger.
Skämta på ni om oss Leksingar , mig stör det inte .
Och i just det här fallet finns det ju förstås en liten extra krydda i det , vi Leksingar skulle gjort samma sak om det gällt en spelare i eran klubb .