Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Silly Season 08/09

« · 1078725 · » Till forumet


Sv: Silly Season 08/09
Ett nytt ansikte redan imorgon kanske.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Jag hoppas att Simons har ringt Ross, killen kan ju skjuta i alla fall och det behöver vi!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Anders i Budum: Jadå, även om man kör ut honom i rullstol så kan han fortfarande styra upp ett PP :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Man får aldrig sluta förvånas...se länk...
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: ???
Han har gjort sig förtjänt av sitt kontrakt och kommer bli en nyttig spelare i vinter.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Jag håller inte med riktigt.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Alisandali:

Synd att man jobbar ikväll annars hade man kanske kunnat sett Almtuna - Mora iförd Leksandströja i Gränbyhallen :)
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Tycker man tillför mer och mer för varje match.. 1+1 i senaste matchen är hyfsat..
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Slinger: att Mann får kontrakt är en skandal...han tillför ju mycket...man blir mörkrädd...
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson: Jag var en av få som tyckte att Mann var bra i AIK-träningskampen!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
Jag tycker att hela femman var bra mot Nybro ett stort steg framåt.
Därför tror jag det här kommer att bli bra.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Alisandali: Det tycker jag också men hittills har det varit fult att tycka att tysken är bra för att han just är tysk och dom kan ju inte spela alls enligt många.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09

sold:
Såg delar av eran bortamatch mot AIK och tyckte då att Stefan Mann var en av dom bästa spelarna i Mora .

Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Mann klar för resten av säsongen
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Då kan vi välkomna Toni Dahlman tillbaks till Mora IK! HÄRLIGT!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Saxat från signaturen Steff på www.mik.se:
"Var å tittade på träningen idag...Som det verkar på femmorna så spelar då Dahlman i Mora den närmaste tiden.Jag menar om han INTE skulle vara klar för Mora så hade han väl fått tränat med 4:e kedjan,men nu spelade han med Mann å Elomo "

Även nytt uttalande från Don Simons i DD, se länktips.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Omöjligt att fokusera på plugget idag, jag är riktigt nyfiken nu om hur det blir med Dahlman! Snackades på mik.se igår om en presskonferens vid 15.00 på måndagen, någon som hört något liknande idag? Klockan är över fyra nu, om något beslut tagits idag borde det snart komma ut.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Mike Skinner: jag tycker det känns som 50/50 om han spelar i Mora eller inte men jag hoppas verkligen!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno:
Man ska inte bli lurad av rubriken på artikeln, men Janne verkar duktigt sugen på att ha Toni med i laget. Skrevs i morse, följ länktips.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Kapp: ja hellre Kristoffersson och Toni...
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno:

Kanske Kristoffersson i stället för Mann då!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Kapp: usch och fy för Mann han måste bort...lika Lövdahl eftersom han inte platsar så kan lika gärna en junior sitta på bänken som han gör.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Sedan 3è kjedja Jakobs-Simons-Mann och sedan som 4è kjedja en med juniorer.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Mike Skinner:

Tänk en andra kjedja med Dahlman-Genoway-Elomo då ser det ut som vi har 2 riktigt vassa kjedjor.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno:

Till Vilken match kommer Genoway att göra debut ??
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno:
Healey kommer nog fortsätta göra poäng, men det hade inte varit helt fel att ha Dahlman i laget också. Inget nytt på den fronten idag dock vad jag kan se... Väntar med spänning, hoppas finnarna kan komma fram till någon skön deal.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Slinger: njaaaaaaaaaa poängkungen är Healey :)
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
En motiverad Dahlman vore kanon för oss! Han är så pass bra att han kan bli allsvenskans skyttekung!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
Sirviö uttalar sig på länken.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Ola: Jag har inte sett det själv men personer som jag litar på säger att han har tränat med laget i helgen.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:
Vet du om det stämmer att han tränat med laget?
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Nej, han bara log på direkt fråga. Tids nog får vi väl veta hur det ligger till.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:

ok, har han någon kommentar till det som pågår?
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Jag har träffat Toni i arenan ikväll, så att han är i Mora det kan du vara 100% säker på.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Massebros:

Finns det någon substans i detta rykte, dvs att Dahlman är i Mora och har inget kontrakt beronde på Simons agerande?
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Massebros: Dom kan ju låna ut han till Borlänge ^^
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Mike Skinner: Jsg vet att han är iMora och är heligt förbannad på Don himself. Verkar inte som han vill släppa honom till någon klubb över huvudtaget och det är ju likt honom.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Johan "Mr Madhawk" skriver i sin blogg om Toni Dahlman och Mora. Vet någon något? Eller ja, det är inte han som skrivit det men det är uppe.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
horcoff:
Patrick Thoresen kanske behöver en ny klubb för att spela, varför ínte MIK?
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Hade Eric haft hälften av den energi Juniorerna har skulle jag sakna honom och listan på spelare som saknas är rätt lång före Eric.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: japp men han var mycket sämre än vad jag trodde han skulle vara.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno:

Jag förstår att du är bitter över att Eric inte spelar i MIK.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
nyz:

Menar du Arturur Gregorius eller Gregorus Arturiosis? Hur som helst blir han en bra capten of the ship.

Prestberg kommer att få problem framöver då det blir allvar. Blir Pelle bortplockad i närkamper och sittande med skadeproblem (han är ingen ungdom längre), får LIF klara sig utan sin frälsare.
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
nyz: Hahahahaah......
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Ola: Och jag har hört att Artur Gregersson alltid längtat efter att få bära kaptensbindeln i sitt kära mik.

Prestberg höll ändå till i Leksand på sommrarna och ville få sin gymnasiala utbildning där. Att han alltid skulle ha varit en hardcore-leksing är det ingen som påstått, men han har uttalat sympatier till de blå-vita långt innan han blev aktuell för spel hos oss. Och fan ta mig, men han har visat prov på ett större hjärta under försäsongen än vad jag nånsin hade kunnat tänka mig... PP börjar så sakteliga sjunka in mitt medvetande som leksing, blå-vit och allt mindre den kärring jag ansåg honom vara!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Ola:
Ja, äntligen skulle han få spela samba-fotboll!
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Metal Guru:

När Paulinho gick till Hammarby, berättade han att han alltid drömt om att spela i Hammarby. Tänk att drömmen han hade hemma i Brasilien som liten parvel, gick i uppfyllelse. :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Eric Johansson var ju kass
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Moras nya matchställ var snyggt och det är alltid nåt...
Kommentera

Sv: Silly Season 08/09
Stigsson:

Jag tror pelle sagt tidigare innan sin seijour i Leksand att han vart leksandssupoorter sedan han va liten.
Kommentera

« · 1078725 · »