Alisandali: Det tycker jag också men hittills har det varit fult att tycka att tysken är bra för att han just är tysk och dom kan ju inte spela alls enligt många.
Saxat från signaturen Steff på www.mik.se: "Var å tittade på träningen idag...Som det verkar på femmorna så spelar då Dahlman i Mora den närmaste tiden.Jag menar om han INTE skulle vara klar för Mora så hade han väl fått tränat med 4:e kedjan,men nu spelade han med Mann å Elomo "
Även nytt uttalande från Don Simons i DD, se länktips.
Omöjligt att fokusera på plugget idag, jag är riktigt nyfiken nu om hur det blir med Dahlman! Snackades på mik.se igår om en presskonferens vid 15.00 på måndagen, någon som hört något liknande idag? Klockan är över fyra nu, om något beslut tagits idag borde det snart komma ut.
PappaKeno: Healey kommer nog fortsätta göra poäng, men det hade inte varit helt fel att ha Dahlman i laget också. Inget nytt på den fronten idag dock vad jag kan se... Väntar med spänning, hoppas finnarna kan komma fram till någon skön deal.
Mike Skinner: Jsg vet att han är iMora och är heligt förbannad på Don himself. Verkar inte som han vill släppa honom till någon klubb över huvudtaget och det är ju likt honom.
Menar du Arturur Gregorius eller Gregorus Arturiosis? Hur som helst blir han en bra capten of the ship.
Prestberg kommer att få problem framöver då det blir allvar. Blir Pelle bortplockad i närkamper och sittande med skadeproblem (han är ingen ungdom längre), får LIF klara sig utan sin frälsare.
Ola: Och jag har hört att Artur Gregersson alltid längtat efter att få bära kaptensbindeln i sitt kära mik.
Prestberg höll ändå till i Leksand på sommrarna och ville få sin gymnasiala utbildning där. Att han alltid skulle ha varit en hardcore-leksing är det ingen som påstått, men han har uttalat sympatier till de blå-vita långt innan han blev aktuell för spel hos oss. Och fan ta mig, men han har visat prov på ett större hjärta under försäsongen än vad jag nånsin hade kunnat tänka mig... PP börjar så sakteliga sjunka in mitt medvetande som leksing, blå-vit och allt mindre den kärring jag ansåg honom vara!
När Paulinho gick till Hammarby, berättade han att han alltid drömt om att spela i Hammarby. Tänk att drömmen han hade hemma i Brasilien som liten parvel, gick i uppfyllelse. :-)