Absolut, hittills kanske inte spelarna ger skrämselhicka i Hockeysverige men Masken har ju som sagt några ess i rockärmen så man vet ju aldrig :P
Men Bröderna Steen kommer bli intressanta att följa i Leksnadsdressen :)
Jimmie däremot är lite upp till bevis om han håller i es, Wallenberg har ju floppat förut i es och vi får innerligen hoppas att han inte floppar nästa säsong :)
Jaså? vi får se vad det är för spelare om Jonas och de andra har att presntera senare. Jag ahr ju mina önskespelare som dessutom inte är helt orealistiska att få Kolla Leksand gb =)
mattias - 74: Ja, jag har sagt det förut och jag säger det igen: Hellre en bra Slovak eller finne, framför medelmåttor från Allsvenskan.......... Väl mött på isen i höst....
mattias - 74: inte så lätt och värva spelare under vm...för under turneringen vill dom nog fokusera på att spela..... iof Franzén skrev på för hv71 under tunerneringen men han satt väll å käkade popcorn på läktarn hela tiden så.
Stigsson: Kul att Boggen blev kvar........en mera laglojal spelare som alltid ger allt får man leta efter. Synd bara att han inte får lite mera credit för allt han gör.
Tror att det är lika svårt för Mora att få Karalahti som för Leksand att få Berglund eööer Samuelsson. Men man kan ju hoppas för eran del att han kommer för backsidan ser väl tunn ut i eran trupp precis som i leksand!
Anders i Budum: Hmm...var du ironisk? Förstår om man helt klart ser på hans negativa "meriter" vid sidan om planen(drogproblemen) före hans meriter som ishockeyspelare, med tanke på all uppståndelse kring Lilja affären t.ex. Men eftersom han är med i det finländska landslaget nu så förutsätter jag att han är fri från allt som har med droger att göra. Hans spelmässiga meriter kanske inte alla har koll på, ska inte säga att jag har det heller, men vad som framgår av hans statistik på eurohockey.net så har han varit med i allstar-team i vm både 98 och 99 och blev bäste back i Sweden Hockey Games 98/99. Jag vill dock inte säga att hans dagar är förbi, han spelade faktiskt i finlands första femma mot Sverige.
Om du nu inte var ironisk så håller jag med dej Anders i Budum=)
Håller faktikst med Jardemyr var inte bra i Leksand. Fattar inte de som gillade honom och Stefan Bergkvist, maken till kvartsfigurer på en ishockeyplan har jag aldrig skådat =) ingen bra skridskoåkning och absolut de 2 mest onödiga nyförvärven till Leksand i modern tid.
mattias - 74: Reko skrev jag aldrig, för det vet jag ingenting om. Att han provat droger vet jag däremot, men den tiden är förbi, annars skulle han inte spela i landslaget. Duktig hockeyspelare vet jag också att han är, vilket också är anledningen till att jag vill se honom i Mora. Sedan så har ju "aldrig" leksand haft spelare med f.d knark bekymmer i laget...
Anders i Budum: Jere Karalahti, spelat under Rindell i HIFK senaste året/åren. Kan med ganska stor säkerhet säga att den killen skulle ha Elitseriens hårdaste skott om han kom över!
Absolut, hittills kanske inte spelarna ger skrämselhicka i Hockeysverige men Masken har ju som sagt några ess i rockärmen så man vet ju aldrig :P
Men Bröderna Steen kommer bli intressanta att följa i Leksnadsdressen :)
Jimmie däremot är lite upp till bevis om han håller i es, Wallenberg har ju floppat förut i es och vi får innerligen hoppas att han inte floppar nästa säsong :)