Bårlänge: nyss kom beskedet att Leksand fick rätt.... förbunden i Finland , Tjeckien & Sverige är alla överens om att Tomas Duba tillhör Leksand och inte Saipa
Anders i Budum: de skirver aldrig nått positivt om nått lag som är från något mindre ställe.... Leksand får heller aldrig nått positivt förutom när Per Bjurman skriver
Östnor är i detta fall helt fel sida, där bor bara en massa konstiga "människor"! Stackars familjen Horcoff, dom kommer att bli "dom nya" tills det blir en ny istid!
Anders i Budum: okej :) hoppas de blir mycke folk....blir bra klirr i kassan för er ! skulle va skoj om cupen blev kvar sen....alla andra cuper är så långt bort
Slinger: Men vilken diskussion ni för! Jag tycker att vi alla bara ska välkomna familjen Horcoff och vara glada att han vill bo (om så bara på sommaren) här i Mora. Spelar roll vart.. Om det nu är sant, man vet aldrig.. Det går ju så många rykten, särskillt om Horcoff. Men hoppas kan man alltid göra! :) Och håll med om att det skulle vara helt otroligt roligt och smickrande om han ville bosätta sig just här, i lilla Sverige, lilla Mora och pyttelilla (men naggande goda) Östnor! :D
Ja Horcoff i östnor, det vore något det. Hursom helst så har då jag inte hört att något lämpligt hus ens varit till salu. Men klart är väl att allt har ett pris. Om detta vore sant skulle jag till 90% säkerhet veta det. Var så säkra.
Slinger: Detta ar det värsta övertrampet hittills i denna gästboken sedan jag klev in som moderator. Om inte du ändrar din attityd mycket snabbt angående vad som är rätsidan eller avigsidan av älven så väntar en LÅÅÅNG avstängning från HS. ;-)
å en annan sak...hur kan alla dessa trovärdiga rykten uppkomma? Jag menar, det är ju så att hade det bara spekulerats här på HS kan man ju fatta att det kanske inte är så mycket substans i ryktena. MEn när man hört från "det man trodde var säkra källor" samma sak tror man ju att det är klart. Har nån strulat till det på slutet?
Nej det har aldrig vart ett seriöst rykte, som jag försökt skriva här 1½ månad. Ser framemot många tidiga mornar med canal+ i vinter, fortsatt lycka till i Edmonton Horc!