RQT: Granström var fan grym idag, så skönt att se killen. Blev även positivt överraskad av Patrik Cedergren som visade både offensiva och defensiva kvaliteér.
Trots den snöpliga förlusten tycker jag att grabbarna såg sugna ut, och jag menar, titta på LIF's försäsong förra året, de gjorde ju succé, och vi vet ju alla hur det slutade.
mattias - 74: Han var inte med idag. Vet inte om han är skadad eller sjuk eller bara vilade. Däremot ser Granström ruskigt bra ut. Han hade nr 27 idag. Leif Boork satt precis framför mig. När andra perioden var slut ställde sig Boorken upp och frågade: Är det nån som har koll på vem dendär nr 27 är? :P
mattias - 74: Jag var där, första perioden var under all kritik. Det såg ut som de stapplade på skridskorna, sedan blev det bättre och bättre. Powerplay i sista perioden såg faktiskt ruskigt bra ut.
Annars var ryssarna riktigt bra. Rämö såg väl lite darrig ut i målet, men hade riktigt mycket att göra.
Stigsson: Absolut. Nu får man ta tag i en liten hockeyklycha igen. Jag ser hellre att man kanske till och med förlorar matcher under försäsongen. Då får man en liten fingervisning över vad man behöver rätta till innan säsongen börjar.
En alldeles för enkel försäsong brukar allt som oftast visa sig under seriens gång.
Hallen är väl i klass med Långshyttan kanske tror jag nu har jag inte varit där på typ 3 - 4 år så jag vet inte om dom byggt om den men kallt så in i hvete är det iaf =)
Bastiansen och Simons har redan hittat på mål, och Brendl har gjort poäng.
Hur såg dessa mål ut?
Var det någon imponerande pass från Brendl?
Hur lirkade Simme in pucken utan assist?