Anders i Budum: Yashin skulle ruinera Mora totalt och säkert inte komma överens med varken lagkamter eller tränare, bättre att satsa på nått billigare och yngre som vill uppåt i karriären , kanske Yared Hagos vore nått?
Haha, ja Horcoff ja. Alltid denne Horcoff. Skulle gärna se honom i Mora, men det känns väl alldeles för avlägset...tyvärr. Men det är klart, det är ju inte olagligt att drömma....
Bull_Uddevalla: JS? Presskonferenserna brukar ju för övrigt vara ganska svårnosade, jag vet iallafall att jag endast får reda på presskonferenser från denna sidan eller mik.se. Sällan det står något i tidningarna förrns efteråt.
Hmm, såg iofs nu att det inte står något om en eventuell presskonferens på Hemsidan, så det var väl förmodligen, som misstänkt, bara lösa spekulationer från byggdens invånare...
Mina öron lyckades på stan idag med att fånga upp lite lösa spekulationer om en presskonferens i veckan. Någon som vet något om saken?! Och om så är fallet, vad skulle den isåfall handla om?!
mora1: Ja just det NÄST sist.... Det tar sig! Snart kanske vi tippas som tia. Jag tror att inom en tioårsperiod, så kommer man att tippa Mora som tia...... :)
sold: Nej känns lite som att kommer han tillbaks på ett 1 års kontrakt och gör succé så drar han igen sen lite beroende på vart laget hamnar i tabellen
mora93: Det har vi då inte sett än ,men man kan väl hoppas,Men jag undrar jag ,Herr Arvedsson ja ja vi får se är inte riktigt hoppfull hoppas jag har fel
Puven: Hagos kommer inte gå till Mora om han återvänder till elitserien kommer ju garanterat bli ett lag längre upp i Sverige eller möjligtvis Djurgården.
Seabiscuit: Kerman visste jag vad han kunde men att han skulle lyckas så bra som han gjorde hade jag inte trott... Ross hade jag aldrig hört talas om men Brendl visste man väll hade kapacitet bara han fick ordning på sin inställning
brukar mer vara som 5 öressmällare, men dom har en förmåga att växa till ricktiga dynamitkubbar. titta bara på brendl, lupaschuk, kerman. det var ingen som trodde på dom heller men dynamit var det i dom.
Anders i Budum: Jag tror inte Bondra riktigt passar in i Simons värvningsprofil.... Han sa väl nåt om ung, lovande och på väg uppåt i karriären.... Dessa kriterier kan han ju inte klara en enda en av. Jag tror fortfarande att bomben är Daigle.....