« Föregående · 547326 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Night-Wish till Mora?
storfoppa:
jo jag vet men jag sa ju att det var en natt-önskning till mora:-)
jo jag vet men jag sa ju att det var en natt-önskning till mora:-)
Sv: Blågult
Stigsson:
Nej. Dock heter en av hans döttrar Therese.
(Frun Annika, och andra dottern Charlotte)
Samt efternamnet är inte allt för vanligt i Sverige - bara två är ex. registrerade i Värmland. Förnamnen på dessa är som av en händelse Harald och Therese, och delar adress. Hon är också en genuin Karlstatös, om man kikar på hennes tidigare klubbar.
Säker: Nej.
Goda indikationer: Ja.
Så goda att jag envisas med ett "Grattis!"
Och håll med om att är det en anka,
så är det en bra anka.
Nej. Dock heter en av hans döttrar Therese.
(Frun Annika, och andra dottern Charlotte)
Samt efternamnet är inte allt för vanligt i Sverige - bara två är ex. registrerade i Värmland. Förnamnen på dessa är som av en händelse Harald och Therese, och delar adress. Hon är också en genuin Karlstatös, om man kikar på hennes tidigare klubbar.
Säker: Nej.
Goda indikationer: Ja.
Så goda att jag envisas med ett "Grattis!"
Och håll med om att är det en anka,
så är det en bra anka.
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino:
Eftersom vi nu har en finsk accent på headcoachen, tycker jag att vi alla visar enighet, och övergår till nåt sånt här som jag nu har på mobilsvaret.
Se länk. Äh fan. HÖR länk.
Eftersom vi nu har en finsk accent på headcoachen, tycker jag att vi alla visar enighet, och övergår till nåt sånt här som jag nu har på mobilsvaret.
Se länk. Äh fan. HÖR länk.
Sv: Silly Season inför 05/06
zeb:
Ligger du ine med nån info.....Vet du nåt du vill dela med dig av?
Ligger du ine med nån info.....Vet du nåt du vill dela med dig av?
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino:
Japp och Alexander Steen spelar utomlands nästa säsong, så han kan vi numer glömma helt. Om vi nu ens någongång tänkte honom som ett ev. nyförvärv..
Japp och Alexander Steen spelar utomlands nästa säsong, så han kan vi numer glömma helt. Om vi nu ens någongång tänkte honom som ett ev. nyförvärv..
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: HAgos spelar i Timrå om han spelar i Sverige, men han kommer att spela i Dallas farmarlag nästa år, på order av Dallas GM.
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: Bara ett snedskott. Han har ryktesvis varit aktuell för Modo och då var det någon som skrev för snabbt och istället skrev Moda vilket i sin tur har förvaskats till både Modo och Mora.
Sv: Silly Season inför 05/06
MrAce:
Enligt ett rykte i Timrås gästbok så är Hagos högintressant för Mora.... Ett vilt rykte, eller finns det substans? Jag tycker att det låter intressant.....
Enligt ett rykte i Timrås gästbok så är Hagos högintressant för Mora.... Ett vilt rykte, eller finns det substans? Jag tycker att det låter intressant.....
Sv: Silly Season inför 05/06
Legenden42: Än så länge så är det bara en okänd signatur i den gästboken som hävdar att det ska bli presskonferens. Väntar nog med att lite mera kända nicknames påstår detta också innan jag tror på det.
Sv: Silly Season inför 05/06
Legenden42: ..ja det kan nog bli så..den som lever får se..
Vem är Tino Boos? Jag har aldrig hört det namnet..
Vem är Tino Boos? Jag har aldrig hört det namnet..
Sv: Silly Season inför 05/06
Legenden42:
Vad är oddsen för att den finske backen är en av Finlands bästa VM-backar, Jere Karalahti? Det har ju pratats om honom rätt länge nu och Harri skulle ju prata med honom efter VM...
Kan det överhuvudtaget vara någon annan?
Vad är oddsen för att den finske backen är en av Finlands bästa VM-backar, Jere Karalahti? Det har ju pratats om honom rätt länge nu och Harri skulle ju prata med honom efter VM...
Kan det överhuvudtaget vara någon annan?
Sv: Night-Wish till Mora?
mr big: precis sådär sa harald under en föreläsning.. antar att du va där :)
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Ska kanske ditt rykte bekräftas på presskonferensen klockan 14 imorgon, som det står om på mik.se?? En finsk back och en center skriver dem. Är otroligt nyfiken på vem centern är, snackas om Tino Boos(?!)..
Sv: Night-Wish till Mora?
MrAce:
Jo troligtvis.
men att sprida vidare det som sägs är ändå kul.
förresten så kan allt hända när det gäller mora. hade jag för två år sedan sagt att mora skulle spela i elitsreien och att vi skulle ha en nyrenoverad arena + att vi skulle haft fem nhl proffs i laget till förra säsongen så hade jag blivit inspärrad på ett sinnes sjukhus.
hade jag dessutom sagt att självaste marian hossa var en av dem så hade jag blivit avrättad.
eller?
Jo troligtvis.
men att sprida vidare det som sägs är ändå kul.
förresten så kan allt hända när det gäller mora. hade jag för två år sedan sagt att mora skulle spela i elitsreien och att vi skulle ha en nyrenoverad arena + att vi skulle haft fem nhl proffs i laget till förra säsongen så hade jag blivit inspärrad på ett sinnes sjukhus.
hade jag dessutom sagt att självaste marian hossa var en av dem så hade jag blivit avrättad.
eller?
Sv: Night-Wish till Mora?
mr big:
Det ska nog mkt till innan det inträffar.. 0,000001% troligt på skalan 0-100% om jag får säga det.
Night-Wish till Mora?
Hörde att Kristian Huselius var i mora i går, vet inte om det ligger nån sanning i det men det hade varit en tio poängare på en fem skala om han värvades till oss.
Sv: Silly Season inför 05/06
wille:
Ja men dom tar ju sina artiklar direkt från gästboken, så det är väl väl scoutat från deras sida :P
Ja men dom tar ju sina artiklar direkt från gästboken, så det är väl väl scoutat från deras sida :P
Sv: Silly Season inför 05/06
MrAce:
Njae. Jag vill nog dock inte dra alla över en kant här utan det finns ju faktiskt en del journalister som allt som oftast är väldigt insatta och som har insatta källor.
Så alla är inte kassa:)
Njae. Jag vill nog dock inte dra alla över en kant här utan det finns ju faktiskt en del journalister som allt som oftast är väldigt insatta och som har insatta källor.
Så alla är inte kassa:)
Sv: Silly Season inför 05/06
Danne_l:
Finns det något medial som är en pålitlig källa? förutom gästböckerna då förstås. ;)
Finns det något medial som är en pålitlig källa? förutom gästböckerna då förstås. ;)
Sv: Silly Season inför 05/06
mok: Skulle gärna vilja veta din seriösa källa.. vet du ens om att han redan står under kontrakt? blir svårare än man tror att få hit karalahti.. bara att hoppas på att HIFK inte har råd som de sagts och släpper honom..
Sv: Silly Season inför 05/06
zeb:
Absolut, hittills kanske inte spelarna ger skrämselhicka i Hockeysverige men Masken har ju som sagt några ess i rockärmen så man vet ju aldrig :P
Men Bröderna Steen kommer bli intressanta att följa i Leksnadsdressen :)
Jimmie däremot är lite upp till bevis om han håller i es, Wallenberg har ju floppat förut i es och vi får innerligen hoppas att han inte floppar nästa säsong :)
Absolut, hittills kanske inte spelarna ger skrämselhicka i Hockeysverige men Masken har ju som sagt några ess i rockärmen så man vet ju aldrig :P
Men Bröderna Steen kommer bli intressanta att följa i Leksnadsdressen :)
Jimmie däremot är lite upp till bevis om han håller i es, Wallenberg har ju floppat förut i es och vi får innerligen hoppas att han inte floppar nästa säsong :)
« Föregående · 547326 · Nästa »
kunde också sagt:
"på Internet är intet hemligt."