Hakan Olsen:Du kanske såg hur Rögle spelade i b.l.a. första perioden, man spelar man man i egen zon och vart totalt överkörda av Örebro, Rögle har inte så bra backar dom heller att man spela ett sådant spel mot ett skickligt lag som Örebro
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1450251
Svarskommentarer
Sv: En tråd för allt
zeb: Sen är det bara så att Mora IK har gjort det största blunder man kan göra när man sparkar harald, det kommer att visa sej senare ,