« Föregående · 573503 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Step:
Tredje prioden igång.
Nu lägger vi i Bachman Turner Overdrivern och lyfter.
Tredje prioden igång.
Nu lägger vi i Bachman Turner Overdrivern och lyfter.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: Ja hur gick detta till då? Hade varit bra med en radio att tillgå.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: Tur att jag upptäckte misstaget i tid då då. Borstad aluminium i all ära varför inte rostfritt stål.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
sold:
Så Fabus snodde målet retroaktivt från Nolander.
Undrar hur snacket går i omklädningsrummet...
Så Fabus snodde målet retroaktivt från Nolander.
Undrar hur snacket går i omklädningsrummet...
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Step:
tänkte göra mig lustig över att när han har varit fast i seniortruppen några år blir han säkert en borstad aluminium i laget.
men som tur var kunde jag behärska mig...
tänkte göra mig lustig över att när han har varit fast i seniortruppen några år blir han säkert en borstad aluminium i laget.
men som tur var kunde jag behärska mig...
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: 2 - 1 EQ Mora 45. FABUS, Peter
(70. NOLANDER, Peter
77. JANSSON, Martin)
(70. NOLANDER, Peter
77. JANSSON, Martin)
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04: Det är kanske inte så lätt, du ser vad fel det kan bli, plast???
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04: Jacobs hoppas man ju får en plast i laget. Kollar du länken ser du att Harri lyfter fram Granström.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: njae hade så mycke å koncentrera mig på me den där online grejjen så man såg inte allt för mycke hockey
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Så avslutar vi period två (och inleder period tre) med våran smyg-österrikare Aatvars i skambåset.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04:
ja, hade du sett Granström hade du sett i syne.
han var utlånad den helgen.
ja, hade du sett Granström hade du sett i syne.
han var utlånad den helgen.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: vem ligger bäst till av ungtupparna Gudmundsson , Granström och Jakobs? ...
Jakobs gjorde ju en bra cup i mora...såg inte så mycke av dom andra
Jakobs gjorde ju en bra cup i mora...såg inte så mycke av dom andra
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04:
nix, vi prövar två olika boxplay-uppställningar.
men just nu kör vi som omväxling PP.
nix, vi prövar två olika boxplay-uppställningar.
men just nu kör vi som omväxling PP.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
nej, för bövelen, GävleLasse:
vi håller ifrån oss dem lite gran med vänsterarmen, och släpper fram dem nån gång då och då, för att publiken som köper korv ska bli glad. försäsongscup, du vet.
annat var det i Jubileumscupen förra helgen, minsann.
vi håller ifrån oss dem lite gran med vänsterarmen, och släpper fram dem nån gång då och då, för att publiken som köper korv ska bli glad. försäsongscup, du vet.
annat var det i Jubileumscupen förra helgen, minsann.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Step: Sperrle i mål.Tyckte inte att han såg så stabil ut under helgen synd nog.Vehanen hade jag hellre sett i mål men alla måste få chansen
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: 2-0 EQ... Det kanske är Sundsvall som skall e ER lite handicap?
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Step:
för att våra värdar betalar mat och härbärge, och deta är sättet vi betalar tillbaka med.
för att våra värdar betalar mat och härbärge, och deta är sättet vi betalar tillbaka med.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Varför ska det alltid ges handicap en eller annan form? Kom igen nu grabbar!
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
GävleLasse:
nja, snarare att vi ger Sunschwall lite handicap emellanåt.
nja, snarare att vi ger Sunschwall lite handicap emellanåt.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
sold: nej nej jag är inte ens medlem i superstars du syftar på han niklas
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04:
Det kan ju också vara att 'raderade inlägg inte finns'.
Då finns bara ett Morainlägg,
jag som frågade om "Rydergossen gick på artistkontrakt förra året?"
sedan midnatt igår - 43 timmar.
Ska vi räkna hur många leksands-pip det finns här under den tiden?
Det kan ju också vara att 'raderade inlägg inte finns'.
Då finns bara ett Morainlägg,
jag som frågade om "Rydergossen gick på artistkontrakt förra året?"
sedan midnatt igår - 43 timmar.
Ska vi räkna hur många leksands-pip det finns här under den tiden?
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: jo de stämmer faktiskt..... många blir raderade men där är ja inte den skyldige...
de va faktiskt intresant å följa er cup på pressläktarn :)
de va faktiskt intresant å följa er cup på pressläktarn :)
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04:
Det ser säkert ut som det är mer Leksingar som piper här, eftersom många morainlägg i Leksandsboken inte tycks fastna - utan försvinner bara bort nånstans.
Är det inte konstigt?
Det ser säkert ut som det är mer Leksingar som piper här, eftersom många morainlägg i Leksandsboken inte tycks fastna - utan försvinner bara bort nånstans.
Är det inte konstigt?
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
sold: njae vette tusan alltså.... just nu kanske men annars så äre jämnt....och för de mesta gnäller ja inte på mora heller....men de händer :)
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Step: ja är inne mer i leksands forum men efter som de varenda dag är nån moring inne å ´´piper´´ hos oss så lär man ju kompencera de lite
« Föregående · 573503 · Nästa »
Förmodligen för den gemena målstölden.