« Föregående · 574173 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Ljus eller inte???
Step: Okej, hoppas att den nya saken blir lika bra som den gamla. Eller bättre ;)
Men just nu känns det lite tomt när de bara kommer ut ur en öppning i sargen, utan något speciellt..
Men just nu känns det lite tomt när de bara kommer ut ur en öppning i sargen, utan något speciellt..
Sv: Ljus eller inte???
Go_Bananas: Hästen tar för stor plats och väger bly. Så den går ej att använda. Men vi försöker fixa ett alternativ på samma tema, dalahäst allså. Men inget kan lovas just nu.
Sv: Ljus eller inte???
sold: Klart man vill att det ska vara ljusshow! :) Det är ju det som är det lilla extra, så man kommer i stämning lagom till matchen. Själv saknar jag också dalahästen de brukade komma ut ifrån.. Någon som vet om den kommer tillbaka?
Sv: Ljus eller inte???
Dino: Röken är till för att skapa en extra effekt!Den är helt ofarlig och t o m miljövänlig.
Enligt säkra källor så kommer det inte att bli nåt ljus i år,så FMM Arena kommer att vara den tråkigaste arenan på den punkten.Möjligtvis att det finns en lampa BAKOM spelarna när de kommer in på isen,inget som kommer att snurra runt på publik & dylikt.
Enligt säkra källor så kommer det inte att bli nåt ljus i år,så FMM Arena kommer att vara den tråkigaste arenan på den punkten.Möjligtvis att det finns en lampa BAKOM spelarna när de kommer in på isen,inget som kommer att snurra runt på publik & dylikt.
Sv: Ljus eller inte???
sold: Visst ska det vara ljusshow! Däremot behövs ingen rök.....Det ger lite extra tändning både till oss som publik och spelarna (tror jag)..... Vem har sagt att det inte blir så?
Ljus eller inte???
Hej alla hockeygalningar!
Har en liten fråga till er som går på hockey:
Tycker ni att det skall vara en ljusshow när man spelar intro och att man strobbar på målburen när det har blivit mål?
Det skall tydligen inte vara nåt sånt i FMM Arena i år.
Har en liten fråga till er som går på hockey:
Tycker ni att det skall vara en ljusshow när man spelar intro och att man strobbar på målburen när det har blivit mål?
Det skall tydligen inte vara nåt sånt i FMM Arena i år.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Go_Bananas: de är sant.......finns nog ingen Leksing som nån gång ha vart nöjd efter en förlust mot mora
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Db_04: Nähä, inte det.. Jag tycker bara att det är alltid kul att vinna (särskilt mot Leksand) och tråkigt att förlora, men man får inte hänga upp sig på förluster på försäsongen.
Men segrar mot Leksand är alltid nått att glädjas över, det tror jag alla Moringar håller med mig om. :) Då spelar det ingen roll om det är försäsong eller slutspel. Fast det sistnämda lär inte ske. Då får vi glädjas åt att vinna mot nån annan istället. ;)
Men segrar mot Leksand är alltid nått att glädjas över, det tror jag alla Moringar håller med mig om. :) Då spelar det ingen roll om det är försäsong eller slutspel. Fast det sistnämda lär inte ske. Då får vi glädjas åt att vinna mot nån annan istället. ;)
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Attans också att vi inte vann!! :( Men jaja, det är som ni säger, nya tag på lördag. Och sen är det ju bara försäsong än så.. Vi kommer igen när den riktiga säsongen börjar! :)
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Step: Mora spelar inte i morgon.Nästa match är på lördag mot brynäs kl 13.00
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
rbn: Vinna skotten, tycker jag känner igen detta, Det är målen man vinner på. Men, men nya tag imorgon.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
rbn: Frågan är varför. Ska inte MIK ha bästa och kunna dra upp tempot nu.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
rbn:
Dom spolar om isen, eftersom spol-Jansson var i hallen och ville inspektera åbäket.
Dom spolar om isen, eftersom spol-Jansson var i hallen och ville inspektera åbäket.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: Hahaha, ja jag antar att du har rätt. :) Ska försöka låta bli att bli upprörd i alla fall. Bara vi vinner! Annars kan jag inte lova något ;)
Sv: Watt´s the problem?!?
Metal Guru: Snart börjar dom skrika efter miffona Jardemyr och Bersa också
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Go_Bananas:
Det är det som är problem med mänskligheten. Saknas information, så hittar vår hjärna på egen info, allt efter eget smak och tycke.
Jamför med när du var 13 och olyckligt kär. Hur mycket dumheter hittade inte din hjärna på då?
Det är det som är problem med mänskligheten. Saknas information, så hittar vår hjärna på egen info, allt efter eget smak och tycke.
Jamför med när du var 13 och olyckligt kär. Hur mycket dumheter hittade inte din hjärna på då?
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Metal Guru: Nej men i alla fall.. Man kan ju bli lite lätt upprörd när det enda nya som kommer upp är utvisningar. Vart är målen? Men jag antar att du har rätt. Det verkar bara mer nu när man sitter hemma och inte ser själva spelet, bara utvisningar och mål..
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Go_Bananas:
bara sex morautvisningar än så länge - inget att uppröras över.
bara sex morautvisningar än så länge - inget att uppröras över.
Sv: SCA: IF Sundsvall - Mora IK
Martin Jansson också utvisad.. Ge er nu, grabbar! Man vinner inga matcher på bänken heller!!
« Föregående · 574173 · Nästa »
19.57 2 min Mora 28. BERGSTRÖM, Calle HOOK