Motor

Grupper · 5078 inlägg · 375 ämnen

The doctor

The doctor
Har missat inledningen på moto gp säsongen och när jag zappade mellan kanalerna så såg jag Rossi i Yamaha stallet..:S...varför har han bytt?

Sv: The doctor
ribba9: Pengar, nya utmaningar är 2 aspekter som kommit upp och jag tror mer på den senaste då han redan tjänar rätt hyffsat med pengar.

Salle:

okej..men den mannen verkar de som att han klarar allt...plockat he malal mästerskap i så ung ålder...siktar han på o köra en dunham nu då elelr?

ribba9: Om du menar att han skall göra en Doohan så har han redan passerat "Good ol´Mick" redan. Iofs vann Doohan fem VM irad i 500(MotoGP idag) och 54 VM-race men det var "enklare" då. Även Doohan säger att Rossi är en "större" förare än han själv så det är ju bara att hålla med.

Salle: hehe...för mycket inne i hockeyn o alla namn ;)...klart doohan vill späda på..han va eller kanske fortfarnade är rossis manager..? men de känns som doohan tog en jävla massa guld (ursäkta uttrycket)..

Salle: Valentino Rossi testkör Ferrari igen , se länk .

Och strax finns det 3 finnar i F1-cirkusen. Räikkönen, Rosberg (nåja, han med sitt tyska certifikat, men dock) och så enligt senaste skvallret på F1-livesidan; Kovalainen. Äckligt, va:-)

Pappa Graziano börjar likna nån rysk kvinnlig tennisspelarpappa med sina uttalanden.

[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,730500,00.html]Rossi till Ferrari, igen och igen, och igen[/url]

Salle:

Jag tror inte ens det är nära till att vara klart.

Poffa: Då är vi två.

Salle: Tre !

« · 395446