Poffa: Om jag kunde så hade jag kollat upp det själv men min bärbara verkar ha blivit allergisk mot flash. Blev Red Wings flyttade från Central och vilket namn fick Winnipeg?
Och efter ett par veckor i ovisshet så är det nu klart att Niklas Lidström kör en säsong till. Det återstår att se om han tar hem sin sjunde Norris om ett par dagar.
mattias - 74: Inatt är det väl inga problem att vara vaken. Blir värre imorgon under dagen. Men att sova några timmar innan är ett recept som brukar funka.
Boston öser in mål på hemmaplan. 17 (!) st hittills på 3 matcher mot Canucks. Ställde klockan men vaknade inte ;/ Man är helt enkelt för gammal och sliten ;)
Tycker bara att det är väldigt respektlöst då ligan har tjatat och försökt få bort den där sortens tacklingar i flera säsonger nu. Men att vissa spelare tar chansen att skada en motståndare när tillfälle ges, det är ju inte direkt någon nyhet.
Poffa: Aha jag läste bara en "efter match rapport". Jävligt tråkigt att höra, man får hoppas att Rome ramlar i duschen och råkar ut för en lika illa hjärnskakning då.
jå1: Där fick faktiskt Bruins något uträttat efter lite hårt arbete. Det ska bli intressant att se om det blir någon synbar effekt av deras första mål i denna serie.
jå1: Då undrar jag: Är grisar tjockare, i massa förhållande till storlek, än vad övriga däggdjur är, i sådan utsträckning att de får ett eget epitet? Jag menar..."flodhästtjockt" renderar en felstavning, däremot inte gorillatjockt, dromedartjockt eller katastroftjockt. Jag är en smula förvirrad nu...ingen fler öl efter denna.
Olle: Hehe, ja det kommer vara tight hela serien. Sen har ju båda lagen "halvhyfsade" målvakter vilket inte hjälper målproduktionen heller. Gristjockt är korrekt i min läsare med:)
jå1: Nej precis. Och jag blev mobbad för att jag förutspådde en tråkig finalserie ;)
Haha nej, mycket kan fortfarande hända. Canucks har alltid ett bra tryck men det kommer ju att vara fullständigt gristjockt i båda slotten genom hela den här finalserien.
Jag vill även tillägga att ordet "gristjockt" inte uppfattades som ett felstavat ord i min webläsare och detta roar mig faktiskt lite just nu. Gristjockt...