Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
El Maco:
Klart det finns anledningen att nollställa. Jag har sagt att jag ska nollställa i samband med att lag slås ut, och det tänker jag hålla.
Detroit borta, en av de stora favoriterna har återigen fallit. Först Dallas som många trodde på, sedan Detroit som alla hade tippat skulle ta sig långt. T ex så har Detroit legat bland de som fått mest röster här inne i omröstningen.
Men nu är då Detroit borta och det ska bli intressant att se vilka lag som får de röster Detroit hade tidigare.
När jag nu nollställde omröstningen så ledde Ottawa och Detroit på lika många röster. Trea var Calgary.
El Maco: ja?
Jag vill tillägga att jag röstat på Ottawa sedan första poffapollen och det tänker jag fortsätta med. De är grymma i år.
Haha, vad löjligt du argumenterar efter en seger i OT =) Jag sa också att serien var öppen. Men nej, Roy är inte bättre eller lika bra som Havlat, Spezza, Affe eller Heatley. Vilket amerikansk media heller aldrig skulle påstå ;)
Och ja, samtliga producerade faktiskt, så det var inte svårt att svara på den frågan. Spezza och Heatley måste varit +2 i 5 mot 5 då om de släppte in två i PP.