NHL

Nationellt · 15543 inlägg · 804 ämnen

Apropå ingenting...

Sv: Apropå ingenting...

yngwie: Ja, det är känslan när det gäller Olle. När jag såg det här klippet så förstod jag att Modoälskaren Olle skulle länka det och visa sin kärlek för Vigge. 

Inget nytt under solen. 

Bittesehr: Jäv är det i varje fall eftersom Olle är ett riktigt Chicago-fan! Nu syftar jag på diskussionen om Sedins tackling. Ni får nog chansen att slå ut Canucks i år också. ;-) Lycka till. Själv håller jag på Gullänget i år igen! :-)

yngwie: jag är ingen modohatare men däremot måste jag väl erkänna att jag bredde på lite för att få igång er ;)

Jag hatar ju inte sedins heller men tycker fortfarande att det är intressant att hans höga tackling bortses från fullständigt. Hade han fått ett korrekt straff för den så hade det nog inte blivit så mycket hämnd av det hela heller.

För er som inte sett så finns det en hemsida för Kronwalls alla tacklingar. Krownwalled ;)

Redigerad kommentar

Långtidskontrakt is the shit...

Dream Team: En hjärnskakning till, sen är det kontraktet ingenting värt för Pens. Jag hoppas det inte, men känslan är tyvärr så. 

Dream Team: Det måste ha funnits 500 länkar att välja bland men du håller dig troget till TT-notiserna i ST. Respekt!

Dream Team:

Konstigt att ingen uppmärksammat detta. Hur stort som helst.

mattias - 74: Vem är Gabriel Landeskog?

Dream Team: Hahahaha

Dream Team:

Med risk för att dumförklara mig själv men driver du med oss nu? ;)

mattias - 74: Nej, jag vet inte vem det är, helt seriöst?

7 Minuters överläge för Anaheim mot Vancouver i natt.

Någon som varit med om detta förut?

Canucks fick även 7 minuters Boxplay i Måndag mot LA Kings med samma domare . Hur ser regelverket ut där eftersom man får så många min PP?

Nu har NHL dragit igång! Och för en som inte håller på ett specifikt lag direkt (Foppa spelar ju inte längre;)) så är det nästan mest intressant och se vilken av bottenlagen som presterar sämst/bäst.

Och måste säga att Edmonton är ju verkligen en bedrövelse i defensiven. Tänk om det blir Edmonton som "vinner" draften och får Macdavid? Fy fan, hemska tanke.

Även kul att se Sedinarna igång. Bara hoppas det inte är tillfälligheter. =)

I morgon natt smäller det. 

Vancouver - Calgary 2 - 4 i matcher 

St Louis - MInnesota 4 - 1 i matcher 

Ny Rangers - Pittsburgh 3 - 4 i matcher 

Montreal - Ottawa 4- 2 i matcher 

Anaheim - Winnipeg 4 - 0 i matcher 

Washington - NY Islanders 4 - 2 i matcher 

Nasville - Chicago 2 - 4  matcher 

Tampa - Detroit 4 - 1 i matcher. 

Facit ;)

mattias - 74: Första och sista är fel, annars kan facit ha rätt...:-)

« · 1487372