NHL

14287 inlägg · 804 ämnen

Pittsburgh-NY-Rangers 01:00

852819 · » Till forumet


Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Pens sög i två perioder men vaknade i tredje. Tur de är effektiva då de trampar igång lite.

En av de sämre matcherna jag sett med Crosby även om 3e var helt ok.

Roligt att Gonchar har 2 ass och är en av matchens 3 stjärnor :P Han var verkligen dålig. Han är så slö! Kommer efter på puckar han egentligen är först på, åker runt och slöhakar osv osv.

Kör de Malkin plus Whitney på backen i PP behövs han inte ens där...
Kommentera

Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Hehe, sorry, ni pratade såklart om matchen mellan Rangers och Pens den 1a =) Men ingen skada skedd, samma tråd kan ju gälla ikväll igen :)
Kommentera

Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Vad jiddrar ni i? Matchen går på vanliga canal plus sport :)

Helt perfekt. Alla polare ska festa men jag är förkyld och får mysa ensam med pingvinerna =)

Crosby är nog frustrerad efter 2 poäng på senaste 6 matcherna. Jag har dock sett 3 av dem och då har han varit vanlige Crosby. Bäst på plan och ligger som vanligt bakom mängder av chanser. De har varit ineffektiva dock...plus ramträffar och bortdömt mål.

Islossning inatt =)

Hoppas de fortsätter med Malkin - Crosby - Recchi.

Roberts - Christensen - Oullette har ju funkat bra som andrakedja så varför inte.

Då Therrien inte närvarar (efter sin fars bortgång) ikväll kanske samma kedjor får spela hela matchen ihop dessutom.
Kommentera

Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
mattias - 74: ok, jo parabol är det väl som gäller! jag orkar nog inte se 2 matcher inatt, tycker kl 4 är en dum tid, 1 är perfekt! ibland när jag jobbar morgon så brukar jag kliva upp 4 om det är nån match som börjar då på tv, och kolla matchen o sedan åka o jobba, jäkligt skönt o ha sett en kanonmatch från slutspelet tex. o sedan fara på jobbet, perfekt start på dagen (förutom kellogs all bran då) ;-)
Kommentera

Sv: Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Dawidovski:

Har inte den kanalen tyvärr

Man får bara den om man har Parabol va ?? Jag få se Canucks kl 04 om jag är uppe då !!
Kommentera

Pittsburgh-NY-Rangers 01:00
Tjena! viktig match inatt i new york, hoppas verkligen penguins vinner inatt så de får tillbaka den positiva trend de hade så länge! ska bli kul att se de nya spelarna i penguins!

nån fler än jag som tänker sitta uppe o kolla på matchen på NASN?
Kommentera

852819 · »