NHL

13868 inlägg · 804 ämnen

Rangerstråden

« · 1289726 · » Till forumet


Sv: Rangerstråden
Undra hur många matcher Avery fått om han gjort den där Wisniewski-grejen.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Olle: Bravo och grattis!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Trippeln satt och jag är rik! Snudd på klassiskt möte ikväll mellan Colorado - Detroit, annars ser onsdagens omgång ganska lovande ut.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Ja dom har inte öppnat starkt. Det är många lag jag inte sett öht den här säsongen. Ska bli spännande att se vad Blackhawks har att ge i år, dom har tappat många tunga pjäser.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Och på vilket sätt sen! Jag blev lite äcklad måste jag säga.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Kastat in en peng på Rangers. Just därför vinner Islanders!
Prenumerera | Anmäl

I rest my case!

Kul match dock.

Kommentera

Sv: Rangerstråden
Olle: Ducks verkar riktigt klena i säsongsinledningen. Jag tror att de missar slutspel.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Synd att man hade pengar på fel lag!

Har en trippel som jag tror på. Blues mot Ducks (4-1 u slutet av andra), Penguins mot Devils (dom senare verkar vara lite kort på bänken ikväll) och Hawks mot Sabres.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Poffa: En riktigt härlig hockeymatch. Den bästa jag sett den här säsongen.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Pang! Boom! Islanders leder. Så utnyttjar man PP.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Olle: Fin styrning av Islanders-spelaren. Känns som att Rangers har tagit över. Nu är det bara hoppas att dom sätter trean snart.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Smack! Där fick Del Zotto lite upprättelse
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Och Del Zotto har nu varit inblandad i fyra av fyra!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Jag håller med. Riktigt trevlig måndagsunderhållning.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Kul hockey men fan vad kontringar Rangers släpper till. Ajaj!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Olle: Vilken start på den andra perioden. Riktigt kul att se på. Chanser åt bägge hållen. Men jag kan tänka mig att tränarna inte är tiktigt lika nöjda.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Tyvärr har han ju det. Hoppas också på en vändning annars blir min kupong inte så spännande när nattens matcher närmar sig :)
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Olle: Del Zotto har ja varit inblandad i alla målen ikväll. Dessvärre för honom är ju två av dom i fel kasse för honom. Rätt kul match att se. Nu är det bara hoppas att Rangers vänder det här.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Nu börjar dom ramla in! Söligt av Del zotto, ihärdigt att få in pucken på tredje försöket av Dubinsky sen :)
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Ja dom fick hållas ett tag, den var helt ok!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Olle: Bra fight!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Såg du laguppställningen nyss? Det borde vara brottsligt att inte ha en peng på Rangers ikväll.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky:
Helt klart derbyna är svåra förutspå vad som händer i , tänk även att fiskpinnarna saknar Streit oxå som stort avbräck för dom
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Portello: Det känns som en intressant match. Det finns ett antal spelare på väg upp i respektive lag (vilket känns ovant att säga när man pratar om Rangers...). Jag tror att det kan bli tufft för Islanders utan Tavares, men ett derby är ett derby.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: Kastat in en peng på Rangers. Just därför vinner Islanders!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Wayne Gresky: NHL hockey i 12 timmar i sträck nu. Kan bli en sen natt :)
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Helgdag i USA idag:
Islanders - Rangers på ESPN 19.00 svensk tid.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
WarhawK: har sett största delarna av matchen nu. Helt klart imponerande med 6 kassar på bortaplan i premiären. Får kolla lite mer på Stepan innan jag bestämmer mig om honom, coolt med hat trick direkt iallafall!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Imponerade debut av Derek Stepan igår måste jag säga , nu kan han ställa sig med den tidigare skaran på 3 som lyckats gjort hatrick i sin 1:a NHL match .. Han och glappkäften Avery verkar funka bra ihop hitills oxå , hoppas han kan fortsätta producera då kan han säkert vara en av kandidaterna till årets rookie

Annars inte mycket säga om matchen förutom mycket skridskoåkning från Rangers sida och Dubinsky målade 2 ggr varav ena var i tom bur
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Sather... hur tänker mäniskan?

Ställa mza åt sidan, när man under gångna säsongen saknade fler målgörare.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Fortsätter min monolog här , missade även att Wiese blivit nerskickad till Wolfpack

Hur man än vrider och vänder på kedjorna får jag ingen direkt ordning på dom det enda som känns relativt troligt är att 4:e linan kommer se ut som följande
Boogaard - Boyle - Prust
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Nästa omgång nedskärningar i truppen nu och nedskickade denna gången vart Chad Johnson (mv) , Grachev (RW) , MZA (RW) , Williams (RW), Byers (LW) , Newbury (C) , där dom 3 sistnämnda måste passera waivers för kunna placera i Wolfpack .. Exelby , Semenov , Manning har alla fått sina tryout kontrakt avslutade oxå

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Rangerstråden
Dirigo:
Ja för tillfället har ingen given 1:a center , men både Anisimov och Stephan känns som spännande namn för framtiden och båda sett bra ut hitills i år i träningsmatcherna
Kommentera

Sv: Rangerstråden
WarhawK: tragiskt att vi inte har nån duglig förste-center.
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Dessa spelare fortfarande i huvudtruppen men återstår en del pusslande för få ihop truppen

MV: 3
Martin Biron
Chad Johnson
Henrik Lundqvist

Backar: 12
Michael Del Zotto Michal Rozsival
Steve Eminger Michael Sauer
Garnet Exelby Alexei Semenov
Matt Gilroy Marc Staal
Dan Girardi Pavel Valentenko
Brandon Manning
Ryan McDonagh

LW : 7
Sean Avery
Derek Boogaard
Dane Byers
Brandon Dubinsky
Ruslan Fedotenko
Alex Frolov
Vinny Prospal

C : 8
Artem Anisimov
Brian Boyle
Eric Christiansen
Chris Drury
Tim Kennedy
Kris Newbury
Derek Stephan
Todd White

RW : 7
Ryan Callahan
Marian Gaborik
Evgeny Grachev
Brandon Prust
Dale Weise
Jeremy Williams
Mats Zuccarello
Kommentera

Sv: Rangerstråden

mattias - 74:

Ja nånting åt det hållet. Hur får man idén att bära glasögon på spelarfotot?

Kommentera

Sv: Rangerstråden
WarhawK: Äntligen!
Kommentera

Sv: Rangerstråden
87bth01:

Boxer Robert?
Kommentera


Sv: Rangerstråden
Första steget med lösa lönetaks situationen är satt i rullning nu .. Redden placeras på waivers och förväntas dumpas ner i farmen där hans kontrakt begravs

sedan ska bli intressant se vilka centrar som kommer få platser i truppen , känns som Wolfpack kommer kunna få vassa förstärkningar av dom som inte tar platser där
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Skönt att Marc Staal fått nutt 5års kontrakt nu , caphitten strax under 4 mille .. återstår se hur löser situationen med lönetaket
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Bissett19:
Ganska väntat torsk på förhand , det positiva var dock vi gjorde 5 mål dock surt dom tappade en 5-3 ledning .. tyvärr missade matchen med tanke på skulle upp tidigt fixa till min bil idag , inte ens hunnit se höjdpunkterna än
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Bissett19: Bäckis pass till Knubles mål var helt underbar!
Kommentera

Sv: Rangerstråden

Bissett19:

Mike Knubles 2 - 2 mål var hockeygodis, likaså 1 av oveckins baljor.

Kommentera

Sv: Rangerstråden
WarhawK: Bäckis och Ovie knäckte Lunkan och Rangers inatt,1+4 av Backstroem i en häftig match..
Inget fel på Bäckis OS-form,däremot Lundqvists kan ju diskuteras,ska man vara orolig?
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Nya spelare in till Rangers Jokinen och Prust medans Calgary får Higgins och Kotalik

www.tsn.ca/nhl/story/?id=308648
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Sitter nu kikar på Rangers-Wings och det är en svensk duell i målet hitills , tycker Rangers har många unga intressanta spelare i truppen hitills och ska bli intressant se hur dom kommer formera laget till premiären , blir många svåra beslut vilka som kommer ställas över

Många unga spelare visar fram fötterna på ett bra sätt Del Zotto , Sanguetti och Gilroy på backen , sen intressanta ryssar i Lisin och Grachev även Brian Boyle känns intressant i en ev 4:e lina .. Även Prospal känns som en riktigt prisvärd värvning , Gabbe visar även bra fart även fast precis tillbaka efter skada
Kommentera

Sv: Rangerstråden
nu kom beskedet jag varit rädd för enda sedan ryktena började spridas till helgen , sideshow avery tillbaka på manhattan

detta tror jag kommer bli en katastrof utan dess like och en svindyr flopp eftersom tortorella avskyr avery och uttalat sig att efter skämt ut dallas som organisation och ligan så har inget i NHL att göra , sen tror jag inte han ändrat sig nämnvärt heller

det som möjligen kan rädda sathers arsel i denna waiver uppplockningen är tidigare har inte avery gjort idiotiska utspel i rangerströjan , dock fanns shanny i laget då kunde hålla koll på han , iofs krisar det nu får väll colten ge han en omgång
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Passar på länka till en artikel om Dubben från NHL.com
Kommentera

Sv: Rangerstråden
Paddan:
hehe nää faktiskt inte men man kanske borde regga sig där och lägga upp nå hyllning till den förra Rangers kämpen
Kommentera

« · 1289726 · »