NHL

Nationellt · 15416 inlägg · 804 ämnen

Stanley Cup

Sv: Stanley Cup
Olle: Det står ju överallt att han vilar resten av säsongen.

Poffa: Aha jag läste bara en "efter match rapport". Jävligt tråkigt att höra, man får hoppas att Rome ramlar i duschen och råkar ut för en lika illa hjärnskakning då.

Olle: Vackert sätt att tänka på hörru.

Poffa: ;)

Tycker bara att det är väldigt respektlöst då ligan har tjatat och försökt få bort den där sortens tacklingar i flera säsonger nu. Men att vissa spelare tar chansen att skada en motståndare när tillfälle ges, det är ju inte direkt någon nyhet.

Olle: Många duscholyckor borde det bli! ;-)

bj21:

Boston öser in mål på hemmaplan. 17 (!) st hittills på 3 matcher mot Canucks. Ställde klockan men vaknade inte ;/ Man är helt enkelt för gammal och sliten ;)

Tips på hur man håller sig vaken i natt? Red Bull? Kaffe? Cola?

mattias - 74: Inatt är det väl inga problem att vara vaken. Blir värre imorgon under dagen.
Men att sova några timmar innan är ett recept som brukar funka.

Salle:

Jag brukar somna när jag väl ställt klockan och vaknat, har skitsvårt och hålla mig vaken.. Får bli en kanna kaffe och massa sockerprodukter..

mattias - 74: En god natts sömn och reprissändningen 07.00 utan pausar och reklamavbrott. Perfekt.

mattias - 74: En dosa Ettan lös. Öppna dosan kring 23.00 och skrapa kanterna 05.00 när festen är över.

mattias - 74: Intresse heter svaret.

JAA!!

Och så kör vi det hela en gång till. Come on! How low can you go this time??

Första gången såg det ut så här, för de som inte bevittnat pinsamheterna.

Dream Team: Det måste bero på deras omätbara kärlek till sporten...eller nåt.

Olle: Bra att komma ihåg när man hävdar att huliganism bara är ett europeiskt problem.

Och efter ett par veckor i ovisshet så är det nu klart att Niklas Lidström kör en säsong till. Det återstår att se om han tar hem sin sjunde Norris om ett par dagar.

"Vänta nu, det fattas sex dollar. Vem beställde en Amstel Light?"

T T: Underbart. Vill dock veta några saker. Hur många drack? Hur god var egentligen 100k dollar-skumpan? Och... vem tog notan?

« · 1383805