MorganaLefaey: På videolans hemsida så står det: Nyaste versionen 0.8.6b känns lite långt ifrån den version som de nämner i forumet som var något liknande 1.1.2 eller något.
Wayne Gresky: Jepp. Men får bara ljud. Vilken version har du? Och om du inte hämtade den på deras hemsida där 0.8.6b verkar vara nyast vars hittade du den som de nämner i forumet?
Dream Team: Kanske får se en 3 periodare i alla fall då. Man kan hoppas. Synd bara att man då inte kommer få se speciellt många mål. Eller ja ett lär man väl få se i alla fall.
Dream Team: Jo Jagr hade ett riktigt fint läge samt läget med 1 minut kvar som kom efter Nyllets fina pass till backen vid offensiva blå. Men man tyckte inte det var fel med oavgjort.
Wayne Gresky: Studiosnacket är nästan lika bra som matchen! Stor underhållning! För övrigt håller jag med om att Rangers tre klart bästa varit Lundqvist, Jagr och Avery. De som tycker att Krizan är världens bäste målvakt skulle kunna få lite perspektiv på ett och annat om de såg den här matchen.
Dream Team: Nu tänkte jag väl mer på att starta om datorn, då hela skiten låste sig och kunde inte stänga av sopcasten som låst sig och inte heller starta en ny. Aktivitetshanteraren hittade inte ens programmet.
MorganaLefaey: Utan att vara elak mot er som nu inte kan se så måste jag säga att det är en grym match, just nu. Fram och tillbaka, massor med chanser. Utvisning nu på Marek Malik.
MorganaLefaey: Sicken match,helt jävla otrolig.Man kan ju inte påstå att Rangers har marginalerna med sej direkt.Mängder med chanser men puckuslingen vill inte in bara,iofs hade Buffalo en i stolpen precis i slutet när Rangers hade PP. Hoppas det fortsätter i detta tempot,underbart o se alla byten av chanser.
Bissett19: Själv hoppas jag den här matchen håller på ett par timmar till, gärna med detta tempo. Ingen risk att man somnar och så är man vaken och sugen inför nästa match.
Bataille: utveckla gärna din åsikt? tror vi inte har sett ett mer homogent vinnande lag på många år. det är så många spelare som kan och vill bidra. hatten av för bill zito. allt annat än slask, vad det nu då innebär.