+ 1
Inlägg: 3035771
Svarskommentarer
Sv: Allmän tråd för NHL
Carolina kvitterar till 1-1 i finalserien efter att man avgör på övertid. En måsteseger detta såklart.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
Okej, vi har väl det här läget: random stad i USA kastar upp en hiskeligt stor bunt gröna sedlar på bordet i syfte att få världens bästa lagidrott till stan. Väldigt få (läs: ingen stad, som det visat sig de senaste, vad är det nu.. 30-35 åren(?) i Kanada klarar av att ens utmana USA där) och självklart får vi då NHL till metropoler som Raliegh, Arizona. Patetiskt om någon frågar mig!
Du har mer eller mindre redan placerat ut lag i Kanadas fem största städer redan: Toronto, Montreal, Vancouver, Calgary och Ottawa. Addera Winnipeg och Edmonton så har du landets samtliga 7 NHL-klubbar. Det är löjligt få klubbar i ett så stort land som Kanada om du frågar mig. Men kanske att det är såpass glesbefolkat betyder mycket. Jag tycker egentligen bara att det är jävligt synd, jag ville bara få detta sagt.