helt obegripligt ,hur tex växjö eller bofors om vi nu snackar hockey ,kan komma så pass högt upp.det finns ju NOLL och då menar jag fan i mej NOLL läktarkultur i dom jävla lagen!! nej, tacka vet jag stora stolta AIA!!! Vi vet att vi är bäst ,punkt slut.nu måste alla ställa upp den 7:e. ha det gott mina Rögle vänner!!
larsson: Det där är väl inga nyheter.... Knäckebohults supportrar till damernas lerduveskytte ligger säkert högre än AIA.. So what? No one likes us - we don´t care!
larsson: läste det precis....ja menar ja kollade på en äff match i somras och Mjällby var på besök. De var långt ifrån fler än va AIA brukar vara på sina matcher och ändå kom de på plats 49?
Någon mer än jag som har läst AB idag?? Ingen som reagerar?? Rögle BK(AIA) inte ens med bland de 50 bästa supportrarna... Lag(supportrar) som Bofors, Växjö, Västerås framför oss... vad händer..
gasolin: Det förvånar mig inte. Fattar inte hur Rögle kunde släppa honom. Men kul att det gått bra för honom där uppe! Något att glädjas åt i alla fall..
aiastellan: Man kan ju trimma en moped rätt ordentligt om man har det intresset. Sen kan vi ju konstatera att dom därna nya EU-mopparna kan gå utav bara helvete! Så än är det väl inte kört...
ni som vill ha fribiljett till åstorp matchen kan ringa mig 15-00-16-00 på 0730-319224 så kan ni få men först till kvarn gäller har endast fem stycken///fille
Thomas17Srsen: Men visst. Ta det inte på fel sätt nu. Jag hade kunnat svara på ursprungsinlägget men avstod, eftersom ingen annan nappade på din "idé". Om ingen svarar, så kan man utgå från att det är ganska ointressant, och ointressanta saker får vi alla till ibland. Det är inget att deppa över. Då hjälper det liksom inte att svara på sitt eget inlägg, som du gjorde. Vad jag på ett ironiskt sätt försökte säga, var att jag tycker det är en skitdålig och korkad idé.
Sumo: Du skall väl inte spela eller? snacka om publikmagnet o en massa kvällstidningar som skriver om din sagolika uppvissning...alla agenter bara gapar utav fan: HONOM SKA VI HA............
Thomas17Srsen: Nej, uppenbarligen inte så du kan sluta fråga! Någon form av nyinspelning av Hasses gamla dänga torde vara utesluten. Det finns bara en! Ta Adolphsson&Falks gamla hederliga "Mer Jul" som kom i ny tappning förra året. Den låter bara.....gurka! Att dessutom ha Jill sjungandes på rikssvenska i kombination med Hasses bräk-skånska......skona oss för helvete. För ingen vill ha Jill bräkandes vid sidan om Hasse. Nä, sluta nu. Lägg ner. Usch!
aiastellan: För min egen del är det varken ganska eller förmodligen *s* Jag har saknat hockeyn det räcker inte med att canal+ visar NHL och elitserien man vill ju se dom vackra gröna tröjorna.
aiastellan: Visst snacka om att vi längtar efter hockey här i nordväst. När en träningsmatch med förvisso våra J 20 junisar men ett intresse för att åka till Åstorp en fredagskväll för att kika på en träningsmatch tyder på att vi har en allvarlig släng av hockeyasbinens lite till mans *s*
Snoken: Nej men det är lite barnsligt att hålla på att "småbråka" om vem som intresserade sig/fortsatte i ämnet, eller tycker inte du det? Gott nytt år iallafall!
Jag håller med. AIA är känt (el, var) för sitt stöttande även när det gick dåligt. På ngt sätt tände det oss mer, det var ju då VI märktes och folk tänkte:-Är de inte kloka dom förlorar ju iallafall och så skriker de sönder sina halsar, helt otroligt. Det var vi, helt otroliga ! Jag personligen tror och hoppas på en likadan effekt kanske inte första matchen mot Växjö då har inte vulkanen vaknat. För där finns en vulkan i oss alla som legat chockad och frågande i hjärtat:-Vad håller Rögle BK på med nere på isen ? -Man känner inte igen dom... Alla har sina slutsatser. Säsongen går över fort. Våren kommer med stormsteg och då ångrar man sig lite för att man ej gav järnet på vissa matcher. Vissa nyförvärv blev kanske även besvikna på oss och vi på dom. DET får inte hända. VI SKA INTE KLAGA när VI inte ger järnet själva, en önsketanke ???
Angel Island Army...För mig något utav det vackraste och roligaste som finns. En kraft,gemenskap och med samma mål och längtan. Mitt nyårslöfte avslöjar jag inte, NI LÄR MÄRKA DET !
Ses i Åstorp, man skrattar nästan...Det tyder väl ändå på ett visst intresse iallafall.
Belix: Hehe, så sant. Jag kritiserar inte Dorza för att han försöker reta oss. Jag tar alla chanser jag ser att reta er också. Det hör till. Mitt svar tycker jag visar att jag inte nämnvärt bryr mig om det han skrev. Det var ju faktiskt The Punisher som sen blåste liv i debatten :-)
Snoken: Nej det var inte ni som startade tråden det var givetvis Dorza. Det jag sa är vill man ha negativt om er så startar man en tråd och sen svarar man bara på era inlägg. Och inte ens du kan väl påstå att ni inte själva gör allt för att hålla denna tråden vid liv. Vad Dorzas motiv med tråden var vet varken du eller jag men men var det för att Lakers skulle få neg skriverier så lyckas han ju genom att du håller liv i tråden.
Belix: Det var ju knappst någon av oss som startade tråden. Tror inte heller Dorza gjorde det för att ni skulle må bra utan snarare för att vi skulle bli uppretade :-)
Snoken: Du skriver att VI ska släppa det vem är det igentligen som håller liv i tråden?? Klart det är för att uppmärksamma er och det är inte speciellt svårt en rubrik sen håller ni själva liv i den man behöver bara svara och vips så skriver ni igen :-) Men god fortsättning så ses vi den 7:de
The Punisher: Om du tar en titt i vårt forum så har han skrivit exakt samma sak där. Med andra ord gör han det inte för att uppmärksamma oss. Texten har dessutom redan florerat på diverse forum. Släpp det och fortsätt gotta er till att ni har 267 st egna ramsor, vilket tydligen är det som kännetecknar vilka som är den bästa klacken :-P
Snoken: Jag vet inte riktigt vad det är du hänger upp dig på med Dorzas inlägg. Han återger bara en anna tyext, ungefär precis som ni gjorde när ni snodde ramsan det handlar om. Snacka om att kasta glas i stenhus...
Följande är saxat från Himmelriket (MFF:s sida på svenskafans)
"Årets största ris:
Helt klart Växjö Lakers tjuvaktiga supportrar. Man snor inte ett lags hela supporterrepertoar med text och allt och bara byter ut lagnamnet. Kom på nåt eget för helvete, tarvliga bondlurkar!"
Att både Hirsch och Fransson skulle ingå i Rögles trupp är inte realistiskt med deras lönenspråk. Rögle har knappast råd att ha två så pass meriterade målvakter på kontrakt
Tror nog det bara är agenten för Hirsch som försöker sätta igång någon form av ryktesspridning.
Men att börja förhandla med Hirsch om ett kontrakt tills nästa säsong redan nu skulle inte va fel.
Visst Wolle och Fransson håller högklass. Dock har Wolle varit i Rögle länge och det skulle inte förvåna mig om han lämnar klubben efter denna säsongen.
brass: Jag håller med till fullo, det är knappast deras fel att hösten har varit som den varit. Hirsch kanske bara drömmer om att Rögle vill ha honom...
super Rögle ,AIA!!