Yngligen: Jaja men man ska inte gråta över spild mjölk, bara dom håller sig uppe nu och håller fast vid detta så inte trojja börja leka djävul och flonka in mål,
Dorza: Okei, jo växjö ska ja till, kvittar om så polisen tar mig vad som helst ja ska dit, Fan alla måste dit, 11 bussar är fan inte lite de, synd bara att dom troligen ska ha trummor
pubne: nej det blev ingen buss till ljungby........men jag tror dock att där e ganska bra med follk uppe i alla fall...........skit att man inte han hem från ett förbannat möte i rätt tid bara........växjö på fredag satsar nog ALLA stenhårt på det tror jag.....
Dorza: Jo de har du rätt i, men peller är juh gympa lärare på vår skola, så vi har peppat han lite nu ;), men hoppas nu att dom släpper loss nu och kommer igång så vi håller oss uppe tills SA, Vi får hålla tummarna, Fresten ble de nån buss till trojja ??, Eller alla satsar på växjö :D,
pubne: får väl verkligen hoppas att det kan bli ännu bättre.........det känns ju bara som ett normalt resultat, men denna säsongen har ju dock varit allt annat än normal så......
Dorza: En sak vi måste hoppas är att vi inte tappar i tredje som vi har gjort så många gånger. Vi kan ha 4-1 mot te.x Halmstad i 3:je per och sen bara rasat...
havsmussla: nu gjorde vi 4-0 så jag tror det går vägen denna gången! fan att jag inte han åka dit........får ta igen det på fredag mot lakers istället=)